Πολεμώντας την παραπληροφορηση
Πολεμώντας την παραπληροφορηση

Πολεμώντας την παραπληροφόρηση, ταυτότητες

H τεχνολογία είναι το αποτέλεσμα της εφαρμογής της επιστήμης και σε γενικές γραμμές επιτρέπει την επέκταση των δυνατοτήτων μας ως ανθρώπινα όντα.

Για παράδειγμα, το αισθητήριο όργανο της ακοής (το αυτί μας) λόγω κατασκευής έχει την δυνατότητα να ανιχνεύσει ήχους σε ένα συγκεκριμένο φάσμα συχνοτήτων και μιας περιορισμένης περιοχής έντασης.

Ένας άνθρωπος δεν μπορεί να ακούσει με τα αυτιά του, ούτε υπόηχους ούτε υπέρηχους, ή αν θέλουμε να είμαστε ακριβέστεροι, δεν μπορούμε να ακούσουμε ήχους με συχνότητα κάτω από τα 20 Ηz (παλμοί ανά δευτερόλεπτο), ή πάνω από τα 20,000 Ηz.
Από την άλλη, οι ελέφαντες (πάλι λόγω κατασκευής) μπορούν να ακούσουν τους λεγόμενους υπόηχους, και έτσι αντιλαμβάνονται ότι πλησιάζει μια καταιγίδα πολύ πιο γρήγορα από ό,τι ένας άνθρωπος που είναι εντελώς “κουφός” σε αυτό το φάσμα.
Οι νυχτερίδες πάλι, μπορούν να ακούσουν υπέρηχους, οπότε αν και τυφλές, μπορούν να πλοηγηθούν σε έναν χώρο απλά “ακούγοντας” τον αντίλαλο των υπερήχων που παράγουν κατά την πτήση τους.
Η τεχνολογία όμως, δίνει σε εμάς τους ανθρώπους την δυνατότητα να ανιχνεύσουμε ηχητικά κύματα έξω από το ακουστικό μας φάσμα, άρα μπορούμε ουσιαστικά να “ακούσουμε” πέρα από τις φυσικές μας δυνατότητες.
Γενικά η τεχνολογία δεν είναι ούτε κάτι κακό, ούτε κάτι καλό, αλλά ουδέτερη. Αυτό που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα είναι ο τρόπος και ο σκοπός χρήσης της τεχνολογίας.
Η χρήση των υπερήχων μπορεί να ένα θαυμάσιο εργαλείο να διώχνουμε μακριά τα ζώα που έχουν ευαισθησία σε υπερήχους χωρίς εμείς να ακούμε τίποτα, μπορεί όμως να οδηγήσει, υπό τις κατάλληλες προϋποθέσεις σε βλάβες στην δομή των ζωτικών μας οργάνων.
Επομένως, η τεχνολογία δεν είναι κάτι γενικά “καλό” ή γενικα “κακό”. Πάντα παίζει ρόλο ο τρόπος και ο σκοπός χρήσης και φυσικά υπό ποίες προϋποθέσεις χρησιμοποιείται.
Η τεχνολογία λοιπόν των καρτών ηλεκτρονικής ταυτότητας από μόνη της, δεν είναι κάτι κακό ή καλό. Το όλο ζήτημα είναι ο τρόπος και ο σκοπός χρήσης της.
Μπορεί να είναι ωφέλιμη όπως η χρήση ακτινοβολίας για την θεραπεία ενός επικίνδυνου όγκου, μπορεί όμως είναι να είναι θανάσιμη όπως η ακτινοβολία μιας πυρηνικής έκρηξης κάπου δίπλα μας.
Στο θέμα των ταυτοτήτων τώρα, το ζήτημα δεν είναι τι είδους “τσιπάκι” ή αν υπάρχει “τσιπάκι” στις νέες ταυτότητες, αλλά τι σκοπό έχουν αυτοί που θέλουν να τις επιβάλλουν υποχρεωτικά και κατά πόσον αυτή η τεχνολογία προορίζεται να εξυπηρετεί τους σκοπούς που λένε.
Και ο θανάσιμος κίνδυνος εδώ, είναι η οριστική κατάργηση της ιδιωτικότητας, της προστασίας των προσωπικών μας δεδομένων και εν τέλει της ίδιας μας της ελευθερίας ως άνθρωποι. Μιλάμε για βασικά, θεμελιώδη δικαιώματα που προστατεύονται υποτίθεται από τα Συντάγματα και τους Νόμους στις περίσσοτερες δυτικές κοινωνίες.

Η ιστορική εμπειρία λέει ότι η τυφλή εμπιστοσύνη σε κρατικούς και κυβερνητικούς οργανισμούς, δηλαδή σε φορείς εξουσίας, είναι το πιο μοιραίο και επικίνδυνο λάθος μπορεί να κάνει ένας πολίτης για την ελευθερία του.

Και η πρόσφατη ιστορία δείχνει ότι η μετατροπή των δυτικών καθεστώτων σε ολοκληρωτικά όχι μόνο δεν είναι μια μακρινή θεωρητική πραγματικότητα, αλλά μια άκρως πιθανή πραγματικότητα η οποία έχει ήδη αρχίσει να πλησιάζει.
“Μα”, θα επιμείνει κάποιος καλοπροαίρετος, “είναι κακό να χρησιμοποιηθεί η νέα τεχνολογία για να καταγράφονται οι οδικές παραβάσεις πχ;” Καθόλου θα απαντήσω ευθέως.
Το ζήτημα είναι άλλο: τι θα θεωρείται παράβαση στο άμεσο μέλλον.
Ναι, η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη όλοι συμφωνούμε ότι είναι μια παράβαση.
Το να είσαι χριστιανός ορθόδοξος όμως;
Το να διαφωνείς με την woke κουλτούρα;
Το να είσαι straight και λευκός και να μην νιώθεις ενοχές καλά και σώνει για το προπατορικό αμάρτημα της white supremacy που προσπαθεί να σου επιβάλλει η πολιτική ορθότητα;
Το να μην συμφωνείς σε υποχρεωτική συμμετοχή σε κλινικές μελέτες πειραματικών σκευασμάτων για το “ευρύτερο καλό της κοινωνίας” επειδή έτσι αποφάσισε ένας χρυσοπληρωμένος μανδαρίνος της φαρμακοβιομηχανίας που αυτοανακηρύχθηκε “εκπρόσωπος της επιστήμης επί της Γης”;
Το να μην συμφωνείς ότι είσαι άρρωστος μέχρι αποδείξεως του ενάντιου;

Το να μην αποδέχεσαι ότι είσαι ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου και άρα να πρέπει να ανανεώνεις το όποιο πιστοποιητικό αθωότητάς που θα αποφασίσει ένας ψυχοπαθής γραφειοκράτης;

Το να διαφωνείς με την εκάστοτε κυβέρνηση;

Πόσο απίθανο είναι λοιπόν αύριο το πρωί εσύ ανυποψίαστε και αψέκαστε συμπολίτη μου, να βρεθείς “παράνομος” επειδή διαφώνησες με την τελευταία έμπνευση κάποιου ημιπαρανοϊκού μεγιστάνα της πολιτικής τάξης που αποφάσισε πριν από σένα για σένα; Για σκέψου το λίγο.

Για όσους έχουν την αφέλεια να χαρακτηρίζουν όλες αυτές τις ανησυχίες “συνωμοσιολογικές και τεχνοφοβικές θεωρίες” ας ρίξουν μια ματιά στον νόμο που ήδη προωθείται στην ΕΕ, ο οποίος θα επιβάλλει στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτυωσης να απαγορεύεται η ανάρτηση “λάθος απόψεων” με το πρόσχημα της “πάταξης της

Η τεχνολογία λοιπόν των καρτών ηλεκτρονικής ταυτότητας από μόνη της, δεν είναι κάτι κακό ή καλό. Το όλο ζήτημα είναι ο τρόπος και ο σκοπός χρήσης της.

 

https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/policies/code-practice-disinformation

Δεν μιλάμε για την μακρινή Κίνα, όχι μιλάμε για την “φιλελεύθερη” ΕΕ, που αυτοαποκαλείται “κοιτίδα της δημοκρατίας και της ελευθερίας” και η οποία επεβαλε λογοκρισία σε διάφορους επιστήμονες ή δημοσιογράφους γιατί έκαναν το λάθος να διατυπώνουν διαφορετική άποψη.
Ας μη μιλήσουμε φυσικά για τα MME που με κρατική χρηματοδότηση λογόκριναν ακόμα και τον ίδιο τον εαυτό τους.
Επομένως, οι αφελείς και οι ανυποψίαστοι που χλευάζουν ως συνωμοσιολόγους όσους ανησυχούν και αντιδρούν, ας αφήσουν τα μαθήματα ορθολογισμού και ας κοιτάξουν λίγο καλύτερα τα δεδομένα τους.
Check your facts που έλεγαν στο χωριό μου.
Κώνος Σιδέρης

ΠΗΓΗ:https://www.e-synews.gr/2023/09/09/polemontas-tin-parapliroforisi-taytotites/
Νεότερη Παλαιότερη