Πολλά αναπάντητα ερωτήματα για το τραγικό συμβάν

Δικογραφίες και πορίσματα, θεσμικές επιτροπές συστήθηκαν αυτόματα μετά
το δυστύχημα, για να αποδοθούν ευθύνες, όπως πάντα με το γνωστό αφήγημα
τους όπως και στις προηγούμενες καταστροφές, που δεν είναι και λίγες αλλά τείνουν
να επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο ή και κάθε 6 μήνες.

Φυσικά πάντα υπάρχει ανθρώπινο λάθος που είναι και πιο βολικό.

Όμως ακόμη δεν έχουν απαντηθεί σοβαρά ερωτήματα για το τραγικό συμβάν
Και ενώ ο σταθμάρχης άλλαξε τρεις φορές την κατάθεση του και ενώ πέρασαν αρκετές μέρες
οι γραμμές δεν έχουν  αποκατασταθεί.

Μετά το τραγικό δυστύχημα όλοι κατάλαβαν πλέον με τι κυβερνήσεις
έχουμε να κάνουμε. Είναι όμως ένα ατύχημα από μόνο του που έτυχε
ή συνδέεται με αλλά γεγονότα και στοιχεία που δεν παρουσιάζονται;;

Τι να πρωτοθυμηθούμε τρανταχτές παραλήψεις που οδηγήσαν συμπολίτες μας
να χάσουν τη ζωή τους χωρίς να αποδοθούν ευθύνες.
Να θυμίσω εδώ ότι προϊστάμενος  αστυνομίας που εγκλώβισε με δική
του εντολή τους κάτοικους στην πυρκαγιά στο Μάτι,
σήμερα είναι υψηλόμισθος σε υπουργείο, σας λέει κάτι αυτό ..

Με  περισσό θράσος είδαμε μεγαλοδημοσιογράφους με σχεδόν τα ίδια λόγια
να μιλάνε για θυσία και ότι οι νεκροί είναι μια αιτία να γίνουμε καλύτεροι.

Ενώ εκπομπές επί των εκπομπών πήραν φωτιά τα πάνελ στην tv και ο
στόχος τους και πάλι να μπερδέψουν το  μυαλό των πολιτών  με πολλές
πληροφορίες αντικρουόμενες έτσι ώστε, για μια ακόμη φορά οι πολίτες
που παρακολουθούν θυμωμένοι, να μην μπορέσουν να βγάλουν ασφαλή
συμπεράσματα για το τι ακριβώς συνέβη στο τραγικό δυστύχημα  στην κοιλάδα
των Τεμπών .

Ας κάνουμε μια προσπάθεια να βρούμε μια λογική σειρά στα γεγονότα.

Ο ίδιος σταθμάρχης, μισή ώρα πριν το μοιραίο τρένο, οδηγεί τον
προαστιακό συρμό σε λάθος γραμμή όπου το  αντιλαμβάνεται ο οδηγός και
κάνει παρατήρηση στο σταθμάρχη καθώς ζητάει και το λογο για να
καταγράψει το συμβάν και αφού χρειάστηκε να ρωτήσει τρείς φορές και
να  πάρει την απάντηση ότι φλασάρησε  -κάτι που ανερέθηκε  από τους
έμπειρους του ΟΣΕ, μισή ώρα αργότερα το ίδιο λάθος οδηγεί σε μετωπική τρένων και το
αποτέλεσμα 57 νεκροί και 56 αγνοούμενοι(όπως ειπώθηκε στην αρχή του δυστυχήματος)
και όλοι ζητούν απαντήσεις...

Τα ερωτήματα που προκύπτουν λοιπόν είναι πολύ, πολύ σοβαρά.

Γιατί πήγε πρώτα ο στρατός στο σημείο;
Τι προκάλεσε την πυρκαγιά με τους 1200 βαθμούς;
Σε τι οφείλετε η δυνατή λάμψη που προηγήθηκε, διότι το οποιοδήποτε
φορτίο είναι στα πίσω βαγόνια και ειδικά τα εύλεκτα υλικά  και όχι στη μηχανή.
 
Το σημαντικότερο που είναι οι αγνοούμενοι και γιατί είναι αγνοούμενοι;

Πόσα εισιτήρια κόπηκαν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο;
Γιατί υπήρχαν 40  έτοιμα ασθενοφόρα στο νοσοκομείο της Λάρισας;
Από πια κάμερα βλέπουμε το ατύχημα, διότι δεν είναι κάμερα πάνω στην
εθνική οδό αλλά σε άλλο σημείο.
Γιατί  γίνετε ασφαλτόστρωση  στο σημείο  πριν καν βρεθούν οι αγνοούμενοι;
Που ειναι η μηχανή του εμπορικού τρένου ισραηλινών συμφερόντων και που ήταν
δηλωμένο το δρομολόγιο του, τι κουβαλούσε;
Ήταν σταματημένο ή σε κίνηση, μήπως υπάρχουν κι άλλα< μαύρα > τρένα με
φορτία αδήλωτα που κυκλοφορούν το βράδυ;

Εν αναμονή των εξελίξεων, αν μας απαντήσουν  ή προσπαθήσουν να καλύψουν
και πάλι το θέμα.
Και όλοι εμείς μπορούμε να μένουμε πλέον απλά παρατηρητές σε ένα θέατρο
θανάτου του αρχαιοτέρου έθνους της Γαίας…

Χαρά Κραχάλα



ΠΗΓΗ:
https://esykpddm.blogspot.com/2023/03/blog-post_63.html