Φυσικά το ξεπούλημα του τεράστιου πλούτου της σπουδαιότερης χώρας του πλανήτη μας, της Ελλάδας, είχε μεθοδευτεί με ένα απόλυτα δαιμονικό σχέδιο, που το εκτέλεσαν κλιμακωτά όλες οι κομματικές κυβερνήσεις, δεξιές, κεντρώες, αριστερές και οικουμενικές. Αρχικά με παραποιημένα στοιχεία της αμαρτωλής ΕΛΣΤΑΤ, έβαλαν την χώρα μας σε τρία αλλεπάλληλα μνημόνια, καθιστώντας την δεμένη χειροπόδαρα στις ορέξεις κάθε διεστραμμένης επιβουλής των «Δανειστών». Στην συνέχεια τα παιδιά των δωσίλογων με τα αφεντικά τους επέπεσαν για ακόμη μία φορά σαν πεινασμένα στίφη ακρίδων στον τεράστιο πλούτο των Ελλήνων.
Μετά λοιπόν τα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας, ήρθε η ώρα να ξεπουληθούν και τα υπόλοιπα 23 περιφερειακά αεροδρόμια που έχουν απομείνει. Σειρά σε αυτό το αλισβερίσι του ξεπουλήματος έχει το αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο το βγάλαν στο σφυρί.
Σε ποιους θα ξεπουληθεί; Μα που αλλού; Στους συνήθεις υπόπτους, τους πολυεθνικούς ομίλους, τους γνωστούς εκμεταλλευτές των λαών…
Έτσι το Υπερταμείο των «δανειστών» ανακοίνωσε, στις 15 Δεκεμβρίου, ότι παρέλαβε φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τέσσερις (4) ενδιαφερόμενους «επενδυτές» για την παραχώρηση του δικαιώματος διοίκησης, διαχείρισης, λειτουργίας, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Διεθνούς Αερολιμένος Καλαμάτας.
Οι τέσσερις αυτοί επενδυτές δεν είναι άλλοι από τους πολυεθνικούς ομίλους που εκμεταλλεύονται ήδη τους δημόσιους δρόμους και άλλα χρυσαφικά του Ελληνικού δημοσίου. Τους παρουσιάζουμε:
1. Ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. μαζί με τον ινδικό πολυεθνικό όμιλο GMR Airports Limited, ο οποίος δραστηριοποιείται κυρίως στην Ινδία.
2. Ο όμιλος ΜΥΤΙΛHΝΑΙΟΣ Α.Ε. μαζί με τον αμερικανικό πολυεθνικό όμιλο CORPORATION AMERICA AIRPORTS S.A, ο οποίος δραστηριοποιείται κυρίως σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, (Αργεντινή, Βραζιλία, Ουρουγουάη, Εκουαδόρ), της Ευρώπης, (Βόρεια Ιταλία) και της Ασίας, (Αρμενία).
3. Ο όμιλος Egis Airport Operation - AKTOR CONCESSIONS SINGLE MEMBER S.A., μαζί με τον Γαλλικό πολυεθνικό όμιλο Aéroports de la Cote d’Azur.
4. Ο όμιλος DELTA AIRPORT INVESTMENTS A.E.- ΠΗΛΕΑΣ Α.Ε. και ο Γερμανικός πολυεθνικός όμιλος FRAPORT AG.
Να σημειωθεί ότι διεθνής Αερολιμένας της Καλαμάτας, δεν είναι κάποιο μικρό επαρχιακό αεροδρόμιο. O αριθμός των διακινηθέντων επιβατών (αφίξεις/αναχωρήσεις) έτους 2022 από τις αεροπορικές εταιρίες εσωτερικού και εξωτερικού ξεπερνάει τις 348.000 αφίξεις και αναχωρήσεις. Να ληφθεί υπόψη ότι στο αεροδρόμιο αυτό επίσης υπάρχουν αφίξεις και αναχωρήσεις από 2900 περίπου αεροταξί και ιδιωτικά αεροσκάφη.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα φθηνότερα των εισιτηρίων από και προς το αεροδρόμιο Καλαμάτας ξεκινούν από μία μέση τιμή 293 ευρώ, (Βλέπε: https://gr.skyscanner.com), μπορούμε να υπολογίσουμε ότι ο τζίρος του αεροδρομίου για το έτος 2022 ξεπέρασε τα 120 εκατομμύρια ευρώ.
Ας συλλογιστούμε τα τεράστια έσοδα των υπολοίπων 41 αεροδρομίων της χώρας μας, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται οι Διεθνείς Αερολιμένες Αθηνών και Θεσσαλονίκης!
Για πιο λόγο ξεπουλιούνται αυτές οι τεράστιες περιουσίες των Ελλήνων;
Γιατί οι κομματικές κυβερνήσεις θεωρούν ότι οι Έλληνες είναι ανίκανοι να διαχειριστούν την περιουσία τους και την δίνουν να την διαχειρίζονται αλλογενείς, οι οποίοι θησαυρίζουν από αυτήν, ενώ οι Έλληνες ζούνε μέσα στην φτώχια;
Στην φωτογραφία που ακολουθεί βλέπουμε ότι η Γερμανική Fraport, δείχνοντας τα 14 Ελληνικά Αεροδρόμια που διαχειρίζεται, καυχάται ότι «Η τιμή της έχει διπλασιαστεί», την ίδια ώρα που ο Ελληνικός λαός ζει μέσα στην φτώχια και τις στερήσεις!
facebook:
Δελαγραμμάτικα Ελευθερία- Υπ.Βουλευτής Β' Πειραιά
twitter:
Δελαγραμματικά Ελευθερία @EDelagrammatika
instagram:
Δελαγραμμάτικα Ελευθερία- Υπ.Βουλευτής Β' Πειραιά
ΠΗΓΗ:
https://delagrammatika-yp-boulevtis.blogspot.com/2022/12/blog-post_24.html?fbclid=IwAR2ZC8bNvNK_A1SA-A0J2y14BoOP5X_5vzlmppx4k79b3vWpJwiWIUtyc14