Η ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ 

ΤΟ 1882 ΙΔΡΥΕΤΑΙ Η  ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε "ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ -ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ" ΜΕ ΤΟ ΦΕΚ 199/21-12-1882 ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΧΩΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΘΗΣΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΙΑ ΑΘΗΝΑ ΕΙΣ ΚΟΡΙΝΘΟ,ΑΠΟ ΚΟΡΙΝΘΟ ΕΙΣ ΑΡΓΟΣ,ΝΑΥΠΛΙΟ ΚΑΙ ΜΥΛΟΥΣ ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΡΙΝΘΟ ΕΙΣ ΑΙΓΙΟ ΚΑΙ ΠΑΤΡΑ ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ ΕΙΣ ΠΥΡΓΟ Η ΚΑΤΑΚΩΛΟ

ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΘΗΣΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ,Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ,Η ANGLO- FOREIHN BANKING-COMPANY LIMITED ΕΝ ΛΟΝΔΙΝΟ ,Η SOCIETE GENERALE DE I EMPIRE OTTOMAN ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ,ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ,ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ  ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.


Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙ 20.000 ΔΡΑΧ.ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ  ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 
Η Α.Ε "ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ -ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ "ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ 3.000.000 ΔΡ. ΕΝΤΟΣ ΕΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ 38.000.000 ΔΡΑΧΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ 

ΣΥΜΦΩΝΑ ΔΕ ΜΕ ΤΟ ΦΕΚ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ 46.000.000 ΕΚ. ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΙΤΑΙ ΣΕ 184.000 ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΞΙΑΣ 250 ΔΡ. ΕΚΑΣΤΗ
ΔΙΝΕΙ ΔΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ Α.Ε "ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ -ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ" ΜΕ ΠΗΓΗ ΑΠΟ ΕΔΩ

Οι Σιδηρόδρομοι Πειραιώς - Αθηνών - Πελοποννήσου ή Σ.Π.Α.Π. ήταν ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1882 και διαχειριζόταν τη μετρικού εύρους (1.000 χιλιοστάσιδηροδρομική γραμμή Πειραιά - Πάτρας, συνδέοντας τον Πειραιά και την Αθήνα με την Πελοπόννησο. Η εταιρεία κρατικοποιήθηκε το 1954 και απορροφήθηκε από τους Σιδηροδρόμους Ελληνικού Κράτους το 1962.

Το πρώτο τμήμα μεταξύ Πειραιά, Αθηνών και Ελευσίνας ολοκληρώθηκε το 1884. Η γραμμή έφτασε στην Κόρινθο το 1885 και τη Πάτρα το 1887. Εν τω μεταξύ, μια διακλάδωση στα ανατολικά από την Κόρινθο έφτασε στο Άργος και το Ναύπλιο το 1886. Η δυτική διακλάδωση έφτασε στο Πύργο και εν τέλει στην Κυπαρισσία το 1902. Οι Σ.Π.Α.Π απέκτησαν επίσης τη γραμμή μεταξύ Μύλων (κοντά στο Άργος) και Καλαμάτας, μέσω Τρίπολης, από τη χρεωκοπημένη εταιρεία Σιδηρόδρομοι Μεσημβρινής Ελλάδος. Οι δύο γραμμές προς Καλαμάτα, μέσω Πάτρας και μέσω Τρίπολης ενωνόταν στο Ζευγολατειό.

Επίσης κατασκευάστηκαν μικρές διακλαδώσεις για να εξυπηρετήσουν σημαντικές πόλεις: Άργος-ΝαύπλιοΛεύκτρο-ΜεγαλόποληΚαβάσιλα-Βαρθολομιό-ΚυλλήνηΒαρθολομιό-Λουτρά ΚυλλήνηςΠύργος-Αρχαία ΟλυμπίαΑσπρόχωμα-Μεσσήνη και, πολύ αργότερα (1954), Ισθμός-Λουτράκι. Ο Οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού - Καλαβρύτων κατασκευάστηκε επίσης από τους Σ.Π.Α.Π. αλλά σε μικρότερο εύρος (750 χιλιοστά).

Η γραμμή από τον Πειραιά στην Κόρινθο είχε μήκος 99 χλμ., από την Κόρινθο στην Καλαμάτα μέσω Τρίπολης 236 χλμ., και από την Κόρινθο στο Ζευγολατειό μέσω Πάτρας και Πύργου 347 χλμ.. Το συνολικό μήκος του δικτύου μαζί με τις διακλαδώσεις έφτανε τα 731 χλμ..

Το 1929 οι Σ.Π.Α.Π. απέκτησαν τη γραμμή Ηρακλείου-Λαυρίου του σιδηροδρόμου Αθηνών-Λαυρίου, που μέχρι τότε διαχειριζόταν οι Αττικοί Σιδηρόδρομοι, και κατασκεύασαν μια συνδετήρια γραμμή μεταξύ Κάτω Λιοσίων (σήμερα Άγιοι Ανάργυροι) και Ηρακλείου, για να συνδέσουν το Λάυριο με το δίκτυο τους (1931). Τα επιβατικά δρομολόγια αυτής της γραμμής διακόπηκαν το 1957 και αυτό αποκόπηκε από το υπόλοιπο δίκτυο το 1962, λόγω της κατασκευής της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της κατοχής από τις δυνάμεις του Άξονα, στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, και ιδιαίτερα κατά την απομάκρυνση των Γερμανικών στρατευμάτων το 1944, το δίκτυο και το τροχιαίο υλικό υπέστη σοβαρές ζημιές, από τον Γερμανικό στρατό, και από τις Ελληνικές αντιστασιακές ομάδες. Η αντικατάσταση των υλικών και υποδομών των Σ.Π.Α.Π. ήταν χρονοβόρα και ακριβή. Το κατεστραμμένο τροχιαίο υλικό επισκευάστηκε κυρίως από το Μηχανοστάσιο Πειραιά. Τα κανονικά επίπεδα δρομολογίων επανήλθαν περίπου το 1948, με εξαίρεση την κατεστραμμένη γέφυρα του Αχλαδοκάμπου (μεταξύ Άργους και Τρίπολης), η οποία επανακατασκευάστηκε από τον Ο.Σ.Ε. το 1974.

Το 1951 οι Σ.Π.Α.Π. απορρόφησαν τη γραμμή Κατάκολου - Ολυμπίας. Το 1953 οι Σ.Π.Α.Π. απορρόφησαν τους Σιδηροδρόμους Βορειοδυτικής Ελλάδας (Σ.Δ.Β.Ε.), οι οποίοι διαχειριζόταν μια σιδηροδρομική γραμμή μετρικού εύρους από το Κρυονέρι Αιτωλοακαρνανίας στο Μεσολόγγι και το Αγρίνιο.

Το 1920 οι Σ.Π.Α.Π. κρατικοποιήθηκαν ως μέρος των Σιδηροδρόμων Ελληνικού Κράτους, αλλά έγιναν και πάλι ανεξάρτητη εταιρεία δύο χρόνια αργότερα, Λόγω μεγάλων χρεών, οι Σ.Π.Α.Π. τέθηκαν υπο κυβερνητικό έλεγχο μεταξύ 1939 και 1940 και κρατικοποιήθηκαν ξανά το 1954. Το 1962 η εταιρεία απορροφήθηκε από τους Σιδηροδρόμους Ελληνικού Κράτους.

Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα οδήγησε στη διακοπή όλων των επιβατικών και εμπορευματικών δρομολογίων στο σιδηροδρομικό σύστημα μετρικού εύρους της Πελοποννήσου το 2011. Φαίνεται απίθανο τα δρομολόγια να επαναλειτουργήσουν ως μέρος δημόσιου σιδηροδρομικού συστήματος. Ένα μικρό τμήμα στη Πάτρα, παραμένει ανοικτό ως προαστιακός σιδηρόδρομος.


ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΙΝ ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΕΚ 68/24-7-1882   ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 31 ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΓΙΑ 99 ΕΤΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΙΔΡΥΣΑΝ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 1882 ΜΕ ΤΟ  ΦΕΚ 199/21-12-1882 .
ΟΡΙΖΟΥΝ ΔΕ ΤΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ Η ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ



ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ 

ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ,Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΛΕΥΚΩΜΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΕΤΙΑΣ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ

ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΩΦΕΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ

ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΟΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΜΕ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ 










Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ 
ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ << ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ >>  ΒΑΔΙΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΣΟΥ ΣΑΝ ΑΤΟΜΟ

ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 


7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ

 

Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.

7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.

7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.

7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.

7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.

7.6.  Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.

7.7.  Για  να  υλοποιηθεί  ένας  τέτοιος  σχεδιασμός  χρειάζεται  χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.

7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.

7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.

Έλα να διοικήσεις Ε.ΣΥ.! Όλοι οι άλλοι απέτυχαν!: Αναγγελία της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»

ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ 36,18755 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
delagrammatika@gmail.com
6976653520

https://delagrammatika-yp-boulevtis.blogspot.com/






ΠΗΓΗ:
https://delagrammatika-yp-boulevtis.blogspot.com/2022/04/to-megalo-kolpo-tou-1882-.html?fbclid=IwAR3q7mqCdnO5p4mGWMtuxG51c5EiBjHpr9g0f9LRPckqt1kfdpIhQPk-PgI
Νεότερη Παλαιότερη