Επενδύσεις μεγαλύτερες των 1000 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ η Συμφωνία για την ίδρυση της Διεθνούς Ηλιακής Συμμαχίας (ISA) 


Συμφωνία Πλαίσιο για την ίδρυση της Διεθνούς Ηλιακής Συμμαχίας (ISA)

Εμείς, τα Μέρη της παρούσας Συμφωνίας, 
Υπενθυμίζοντας τη Διακήρυξη του Παρισιού για τη Διεθνή Ηλιακή Συμμαχία της 30ης Νοεμβρίου 2015 και την κοινή φιλοδοξία να αναλάβουμε κοινές προσπάθειες, οι οποίες απαιτούνται για τη μείωση του κόστους χρηματοδότησης και του κόστος τεχνολογίας, ενεργοποιούμε επενδύσεις μεγαλύτερες των 1000 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, που χρειάζονται έως το 2030 για μαζική ανάπτυξη της ηλιακής ενέργειας, και ανοίγουμε τον δρόμο για μελλοντικές τεχνολογίες που προσαρμόζονται στις ανάγκες,

Αναγνωρίζοντας ότι η ηλιακή ενέργεια παρέχει στις χώρες μία άνευ προηγουμένου ευκαιρία να επιφέρουν ευημερία, ενεργειακή ασφάλεια και βιώσιμη ανάπτυξη στους λαούς τους, 

Παραδεχόμενοι τα συγκεκριμένα και κοινά εμπόδια που εξακολουθούν να αποτελούν εμπόδιο για την ταχεία και μαζική αύξηση της ηλιακής ενέργειες στις χώρες αυτές, Επιβεβαιώνοντας ότι τα εμπόδια αυτά μπορούν να αντιμετωπιστούν εάν οι πλούσιες σε ηλιακούς πόρους χώρες ενεργούν κατά συντονισμένο τρόπο με ισχυρή πολιτική ώθηση και αποφασιστικότητα και ότι η καλύτερη εναρμόνιση και συγκέντρωση της ζήτησης μεταξύ άλλων για ηλιακή χρηματοδότηση, τεχνολογίες, καινοτομία ή ανάπτυξη ικανοτήτων σε όλες τις χώρες, θα παρέχει έναν ισχυρό μοχλό για μείωση του κόστους, αύξηση της ποιότητας και θα κάνει προσιτή σε όλους την αξιόπιστη και οικονομική ηλιακή ενέργεια,

Ενωμένοι στην επιθυμία τους να ιδρύσουν έναν αποτελεσματικό μηχανισμό συντονισμού και λήψης αποφάσεων μεταξύ τους, 

Συμφωνήσαμε τα ακόλουθα: 
Άρθρο Ι 
Σκοπός 
Διά της παρούσας τα Μέλη ιδρύουν μία Διεθνή Ηλιακή Συμμαχία (στο εξής αναφερόμενη ως ISA), μέσω της οποίας θα αντιμετωπίσουν συλλογικά κοινές  προκλήσεις-κλειδιά για την αύξηση της ηλιακής ενέργειας σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

 Άρθρο ΙΙ 
Κατευθυντήριες αρχές
1. Τα Μέλη προχωρούν σε συντονισμένες ενέργειες μέσω Προγραμμάτων και δραστηριοτήτων που έχουν ξεκινήσει σε εθελοντική βάση, με στόχο την καλύτερη εναρμόνιση και συγκέντρωση της ζήτησης, μεταξύ άλλων, για ηλιακή χρηματοδότηση, ηλιακές τεχνολογίες, καινοτομία, έρευνα και ανάπτυξη και ανάπτυξη ικανοτήτων. 
2. Σε αυτή την προσπάθεια, τα Μέλη συνεργάζονται στενά και προσπαθούν να καθιερώσουν σχέσεις αμοιβαία επωφελείς με αντίστοιχους οργανισμούς, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και με χώρες που δεν είναι μέλη. 
3. Κάθε Μέλος μοιράζεται και ενημερώνει σχετικά με εκείνες τις ηλιακές εφαρμογές για τις οποίες αναζητεί τα οφέλη συλλογικής δράσης υπό την ISA και με βάση μια κοινή αναλυτική χαρτογράφηση των ηλιακών εφαρμογών, σχετικών πληροφοριών αναφορικά με: τις ανάγκες και τους στόχους του· τα εγχώρια μέτρα και πρωτοβουλίες που λαμβάνονται ή προορίζονται να ληφθούν προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι αυτοί· τα εμπόδια κατά μήκος της αλυσίδας αξίας και της διαδικασίας διάδοσης. Η Γραμματεία τηρεί μία βάση δεδομένων αυτών των αξιολογήσεων, προκειμένου να επισημάνει τη δυνατότητα συνεργασίας. 
4. Κάθε Μέλος ορίζει ένα Εθνικό Σημείο Αναφοράς (National Focal Point) για την ISA. Τα Εθνικά Σημεία Αναφοράς αποτελούν ένα μόνιμο δίκτυο ανταποκριτών της ISA στις χώρες Μέλη. Μεταξύ άλλων συνεργάζονται το ένα με το άλλο, καθώς και με σχετικούς φορείς για τον προσδιορισμό περιοχών κοινού ενδιαφέροντος, τον σχεδιασμό προτάσεων Προγραμμάτων και να προχωρήσουν σε συστάσεις προς την Γραμματεία αναφορικά με την εφαρμογή των στόχων της ISA. 

Άρθρο ΙΙΙ 
Προγράμματα και άλλες δράσεις 
1. Ένα Πρόγραμμα της ISA αποτελείται από μία σειρά ενεργειών, έργων και δραστηριοτήτων που πρόκειται να γίνουν από τα Μέλη με συντονισμένο τρόπο, με τη συνδρομή της Γραμματείας προάγοντας τον στόχο και τις κατευθυντήριες αρχές που περιγράφονται στα άρθρα Ι και ΙΙ. Τα Προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με τρόπο ώστε να διασφαλίζουν τη μέγιστη επίδραση και τη συμμετοχή του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού Μελών. Περιλαμβάνουν απλούς, μετρήσιμους στόχους που οδηγούν σε κινητοποίηση. 
2. Προτάσεις προγραμμάτων σχεδιάζονται μέσω ανοικτών διαβουλεύσεων μεταξύ όλων των Εθνικών Σημείων Αναφοράς, με τη συνδρομή της Γραμματείας και βάσει πληροφοριών που μοιράζονται τα Μέλη. Ένα Πρόγραμμα μπορεί να προταθεί από οποιαδήποτε δύο Μέλη ή ομάδα Μελών, ή από τη Γραμματεία. Η Γραμματεία διασφαλίζει τη συνοχή μεταξύ όλων των Προγραμμάτων της ISA.
3. Προτάσεις προγραμμάτων διανέμονται από τη Γραμματεία προς τη Συνέλευση με ψηφιακή διανομή, μέσω του δικτύου των Εθνικών Σημείων Αναφοράς. Μία πρόταση Προγράμματος θεωρείται ανοικτή για ένταξη από Μέλη που επιθυμούν να συμμετέχουν εάν αυτή υποστηρίζεται από δύο τουλάχιστον Μέλη και εάν δεν έχουν εγερθεί αντιρρήσεις από περισσότερες από δύο χώρες. 
4. Μία πρόταση Προγράμματος εγκρίνεται επισήμως από Μέλη που επιθυμούν να συμμετέχουν μέσω μιας κοινής δήλωσης. Όλες οι αποφάσεις σχετικά με την υλοποίηση του Προγράμματος λαμβάνονται από Μέλη που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα. Εκτελούνται με την καθοδήγηση και συνδρομή της Γραμματείας από Εκπροσώπους χωρών οι οποίοι ορίζονται από κάθε Μέλος. 
5. Το ετήσιο σχέδιο δράσης δίνει μία σύνοψη των Προγραμμάτων και λοιπών δράσεων της ISA. Αυτό παρουσιάζεται από τη Γραμματεία προς τη Συνέλευση, κάτι που διασφαλίζει πως όλα τα Προγράμματα και οι δράσεις του ετήσιου σχεδίου δράσης βρίσκονται εντός του γενικού στόχου της ISA.

 Άρθρο IV
Συνέλευση 
1. Τα Μέρη με το παρόν ιδρύουν μία Συνέλευση στη οποία κάθε Μέλος εκπροσωπείται, για τη λήψη αποφάσεων αναφορικά με την υλοποίηση της παρούσας Συμφωνίας και τις συντονισμένες δράσεις που θα ληφθούν για την επίτευξη του στόχου της. Η Συνέλευση συνεδριάζει ετησίως σε Υπουργικό επίπεδο στην έδρα της ISA. Η Συνέλευση μπορεί επίσης να συνεδριάσει υπό ειδικές συνθήκες. 
2. Συνεδριάσεις ομάδων εργασίας της Συνέλευσης πραγματοποιούνται, προκειμένου να καταγραφούν τα Προγράμματα σε υπουργικό επίπεδο και να ληφθούν αποφάσεις σχετικά με την περαιτέρω υλοποίησή τους σύμφωνα με το άρθρο ΙΙΙ.4. 
3. Η Συνέλευση αξιολογεί το συνολικό αποτέλεσμα των Προγραμμάτων και λοιπών δράσεων υπό την ISA, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη της ηλιακής ενέργειας, την απόδοση, αξιοπιστία, καθώς επίσης το κόστος και την κλίμακα χρηματοδότησης. Βάσει αυτής της εκτίμησης τα Μέλη λαμβάνουν όλες τις απαραίτητες αποφάσεις αναφορικά με την περαιτέρω υλοποίηση του στόχου της ISA. 
4. Η Συνέλευση λαμβάνει όλες τις απαραίτητες αποφάσεις αναφορικά με τη λειτουργία της ISA, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής του Γενικού Διευθυντή και της έγκρισης του προϋπολογισμού λειτουργίας. 
5. Κάθε Μέλος έχει μία ψήφο στην Συνέλευση. Παρατηρητές και Οργανισμοί –Εταίροι μπορούν να συμμετέχουν χωρίς να έχουν δικαίωμα ψήφου. Αποφάσεις επί ερωτήσεων διαδικασίας λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία των Μελών που είναι παρόντα και ψηφίζουν. Αποφάσεις επί θεμάτων ουσίας λαμβάνονται με πλειοψηφία δύο τρίτων των Μελών που είναι παρόντα και ψηφίζουν. Αποφάσεις σχετικά με ειδικά Προγράμματα λαμβάνονται από Μέλη που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα αυτό. 
6. Όλες οι αποφάσεις που λαμβάνονται από την Διεθνή Διευθύνουσα Επιτροπή (International Steering Committee) της ISA που ιδρύθηκε από τη Διακήρυξη του Παρισιού για τη Διεθνή Ηλιακή Συμμαχία της 30ης Νοεμβρίου 2015 υποβάλλονται στη Συνέλευση προς υιοθέτηση κατά την πρώτη συνεδρίασή της. 

Άρθρο V 
Γραμματεία 
1. Τα Μέρη ιδρύουν μία Γραμματεία για να τους συνδράμει στη συλλογική εργασία τους βάσει της παρούσας Συμφωνίας. Η Γραμματεία αποτελείται από τον Γενικό Διευθυντή, ο οποίος είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος, και από λοιπό προσωπικό ανάλογα με τις ανάγκες. 
2. Ο Γενικός Διευθυντής επιλέγεται και είναι υπόλογος προς τη Συνέλευση, για μία θητεία τεσσάρων ετών, με δυνατότητα να ανανεωθεί για ακόμα μία θητεία. 
3. Ο Γενικός Διευθυντής είναι υπόλογος στη Συνέλευση για τον διορισμό του προσωπικού, καθώς επίσης για την οργάνωση και λειτουργία της Γραμματείας και επίσης για την κινητοποίηση πόρων. 
4. Η Γραμματεία προετοιμάζει θέματα για δράσεις που θα γίνουν από τη Συνέλευση και εκτελεί αποφάσεις που της ανατέθηκαν από τη Συνέλευση. Διασφαλίζει πως λαμβάνονται κατάλληλα μέτρα για την παρακολούθηση των αποφάσεων της Συνέλευσης και τον συντονισμό των ενεργειών των Μελών στην υλοποίηση των εν λόγω αποφάσεων. Η Γραμματεία, μεταξύ άλλων, θα: α) συνδράμει τα Εθνικά Σημεία Αναφοράς στην προετοιμασία των προτάσεων για τα Προγράμματα και των συστάσεων που υποβάλλονται στην Συνέλευση· β) παρέχει καθοδήγηση και υποστήριξη στα Μέλη κατά την υλοποίηση κάθε Προγράμματος συμπεριλαμβανομένης της συγκέντρωσης κεφαλαίων· γ) ενεργεί εκ μέρους της Συνέλευσης, ή εκ μέρους ομάδας Μελών που συμμετέχουν σε συγκεκριμένο Πρόγραμμα όταν αυτά το ζητούν· και ειδικότερα δημιουργεί επαφές με αντίστοιχους ενδιαφερόμενους φορείς· δ) προσδιορίζει και λειτουργεί όλα τα μέσα επικοινωνίας, εργαλεία και οριζόντιες δραστηριότητες που απαιτούνται για τη λειτουργία της ISA και των Προγραμμάτων της, όπως έχουν εγκριθεί από τη Συνέλευση. 

Άρθρο VΙ 
Προϋπολογισμός και Οικονομικοί Πόροι 
1. Τα λειτουργικά έξοδα της Γραμματείας και της Συνέλευσης και όλα τα έξοδα που αφορούν στην υποστήριξη λειτουργιών και οριζόντων δραστηριοτήτων αποτελούν τον προϋπολογισμό της ISA. Αυτά καλύπτονται από: α) Εθελοντικές συνεισφορές από τα Μέλη της, τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και τις υπηρεσίες του και άλλες χώρες· β) Εθελοντικές εισφορές από τον ιδιωτικό τομέα. Σε περίπτωση πιθανής σύγκρουσης συμφερόντων, η Γραμματεία παραπέμπει το ζήτημα στην Συνέλευση για έγκριση της αποδοχής της συνεισφοράς· γ) Έσοδα που θα συγκεντρωθούν από συγκεκριμένες δραστηριότητες που εγκρίθηκαν από την Συνέλευση. 
2. Η Γραμματεία θα κάνει προτάσεις ενώπιον της Συνέλευσης για να ιδρυθεί και ενισχυθεί ένα Αρχικό Μόνιμο Κεφάλαιο (Corpus Fund) που θα δημιουργήσει έσοδα για τον προϋπολογισμό της ISA με αρχική δωρεά ύψους 16 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. 
3. Η Κυβέρνηση της Ινδίας θα συνεισφέρει 27 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ προς την ISA για τη δημιουργία του κεφαλαίου, κτιριακών υποδομών και περιοδικών δαπανών για μία περίοδο 5 ετών από το 2016-17 έως το 2020-21. Επιπρόσθετα, οι επιχειρήσεις του δημόσιου τομέα της Κυβέρνησης της Ινδίας, δηλαδή η Εταιρία Ηλιακής Ενέργειας της Ινδίας (Solar Energy Corporation of India –SECI) και η Ινδική Υπηρεσία Ανάπτυξης Ανανεώσιμης Ενέργειας (Indian Renewable Energy Development Agency –IREDA) έχουν συνεισφέρει 1 εκατομμύριο δολάρια ΗΠΑ η κάθε μία για τη δημιουργία του αρχικού κεφαλαίου της ISA.
4. Οικονομικοί πόροι που απαιτούνται για την υλοποίηση ενός συγκεκριμένου Προγράμματος, πέρα από τα διοικητικά έξοδα που υπόκεινται στον γενικό προϋπολογισμό, εκτιμώνται και κινητοποιούνται από χώρες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα αυτό με την υποστήριξη και συνδρομή της Γραμματείας. 5. Οι οικονομικές και διοικητικές δραστηριότητες της ISA εκτός Προγραμμάτων μπορούν να ανατεθούν σε άλλον οργανισμό σύμφωνα με ξεχωριστή συμφωνία που θα εγκριθεί από την Συνέλευση. 
6. Η Γραμματεία δύναται, με την έγκριση της Συνέλευσης, να διορίσει έναν εξωτερικό ελεγκτή για να εξετάσει τους λογαριασμούς της ISA. 
Άρθρο VΙΙ 
Ιδιότητα Κράτους Μέλους 
1. Η ιδιότητα μέλους είναι ανοικτή για Κράτη που είναι μέλη των Ηνωμένων Εθνών. Τα εν λόγω Κράτη γίνονται Μέλη της ISA έχοντας υπογράψει την παρούσα Συμφωνία και έχοντας καταθέσει έγγραφο επικύρωσης, αποδοχής ή έγκρισης. 

Άρθρο VΙΙΙ 
Οργανισμός –Εταίρος 
1. Θέση Οργανισμού - Εταίρου μπορεί να χορηγηθεί από τη Συνέλευση σε οργανισμούς που μπορούν να βοηθήσουν την ISA να επιτύχει τους στόχους της, συμπεριλαμβανομένων περιφερειακών διακυβερνητικών οργανισμών οικονομικής ολοκλήρωσης που αποτελούνται από κυρίαρχα Κράτη και τουλάχιστον ένα από αυτά είναι μέλος της ISA. 
2. Οι αποφάσεις σχετικά με τις συνεργασίες που θα συναφθούν στο πλαίσιο συγκεκριμένου Προγράμματος λαμβάνονται από χώρες που συμμετέχουν σε αυτό το Πρόγραμμα, με την έγκριση της Γραμματείας. 
3. Τα Ηνωμένα Έθνη, συμπεριλαμβανομένων των οργάνων τους, θα είναι ο Στρατηγικός Εταίρος της ISA. 

Άρθρο ΙΧ 
Παρατηρητές Καθεστώς 
Παρατηρητή αποδίδεται από τη Συνέλευση σε όσους υποβάλλουν αίτηση να γίνουν μέλη και η αίτηση των οποίων εκκρεμεί, ή σε κάθε άλλον οργανισμό που μπορεί να προαγάγει τα συμφέροντα και τους στόχους της ISA. 

Άρθρο Χ 
Καθεστώς, προνόμια και ασυλίες της ISA 
1. Η Γραμματεία της ISA διαθέτει νομική προσωπικότητα σύμφωνα με τη Συμφωνία Έδρας με τη Φιλοξενούσα Χώρα, για να συνάπτει συμφωνίες, να αποκτά και να διαθέτει κινητή και ακίνητη περιουσία και να κινεί νομικές διαδικασίες. 
2. Υπό την ίδια Συμφωνία Έδρας με τη Φιλοξενούσα Χώρα, η Γραμματεία της ISA θα απολαύει των προνομίων, εφαρμοστέων φορολογικών απαλλαγών και ασυλιών που απαιτούνται στην Έδρα της για την ανεμπόδιστη εκπλήρωση των λειτουργιών και προγραμμάτων της που έχουν εγκριθεί από τη Συνέλευση. 
3. Στην επικράτεια κάθε Μέλους, υπό την επιφύλαξη των Εθνικών νόμων του και σύμφωνα με ξεχωριστή Συμφωνία, εάν αυτό είναι απαραίτητο, η Γραμματεία της ISA μπορεί να απολαύει της ασυλίας και των προνομίων που είναι απαραίτητα για την ανεμπόδιστη εκπλήρωση των λειτουργιών και προγραμμάτων της. 

Άρθρο ΧΙ 
Τροποποιήσεις και αποχώρηση 
1. Κάθε Μέλος μπορεί να προτείνει τροποποιήσεις στη Συμφωνία-Πλαίσιο μετά τη λήξη ενός έτους από την έναρξη της Συμφωνίας-Πλαίσιο. 
2. Τροποποιήσεις στη Συμφωνία-Πλαίσιο θα υιοθετηθούν από τη Συνέλευση με πλειοψηφία δύο τρίτων των Μελών που είναι παρόντα και ψηφίζουν. Οι τροποποιήσεις θα τεθούν σε ισχύ όταν τα δύο τρίτα των Μελών γνωστοποιήσουν αποδοχή σύμφωνα με τις αντίστοιχες συνταγματικές τους διαδικασίες. 
3. Κάθε Μέλος μπορεί να αποχωρήσει από την παρούσα Συμφωνία-Πλαίσιο με πρότερη ειδοποίηση τριών μηνών προς τον Θεματοφύλακα. Η ειδοποίηση για την αποχώρηση γνωστοποιείται στα άλλα Μέλη από τον Θεματοφύλακα. 

 Άρθρο ΧΙΙ 
Έδρα της Διεθνούς Ηλιακής Συμμαχίας Η έδρα της ISA είναι στην Ινδία. 

Άρθρο ΧΙΙΙ 
Υπογραφή και θέση σε ισχύ 
1. Η επικύρωση, αποδοχή ή έγκριση της Συμφωνίας-Πλαίσιο πραγματοποιείται από τα Κράτη σύμφωνα με τις αντίστοιχες συνταγματικές διαδικασίες τους. Η παρούσα Συμφωνία-Πλαίσιο θα τεθεί σε ισχύ την τριακοστή ημέρα μετά την ημερομηνία κατάθεσης του δέκατου πέμπτου οργάνου επικύρωσης, αποδοχής ή έγκρισης. 
2. Για Μέλη που καταθέτουν όργανο επικύρωσης, αποδοχής ή έγκρισης μετά τη θέση σε ισχύ της Συμφωνίας-Πλαίσιο, η Συμφωνία-Πλαίσιο θα τεθεί σε ισχύ την τριακοστή ημέρα μετά την ημερομηνία κατάθεσης του σχετικού οργάνου. 
3. Με την ίδρυση της ISA, η Διεθνής Διευθύνουσα Επιτροπή της ISA παύει να υφίσταται. 

Άρθρο ΧΙV 
Θεματοφύλακας, πρωτοκόλληση, αυθεντικότητα του κειμένου 
1. Η Κυβέρνηση της Δημοκρατίας της Ινδίας είναι ο Θεματοφύλακας της Συμφωνίας-Πλαίσιο. 
2. Η παρούσα Συμφωνία-Πλαίσιο πρωτοκολλείται από τον Θεματοφύλακα σύμφωνα με το Άρθρο 102 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών. 
3. Ο Θεματοφύλακας διαβιβάζει επικυρωμένα αντίγραφα της ΣυμφωνίαςΠλαίσιο σε όλα τα Μέρη. 
4. Η παρούσα Συμφωνία-Πλαίσιο, τα κείμενα της οποίας στις γλώσσες Χίντι, Αγγλικά και Γαλλικά είναι εξίσου αυθεντικά, κατατίθεται στα αρχεία του Θεματοφύλακα. ΣΕ ΠΙΣΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ο κάτωθι υπογεγραμμένος, έχοντας τη δέουσα εξουσιοδότηση προς τούτο, υπέγραψε την Συμφωνία-Πλαίσιο. ΕΓΙΝΕ στην Αθήνα, στις 26 Ιουνίου 2021, στις γλώσσες Χίντι, Αγγλικά και Γαλλικά, όλα τα κείμενα είναι εξίσου αυθεντικά. 
Υπογραφή: (υπεγράφη) 
Όνομα Υπογράφοντος: Νικόλαος – Γεώργιος Σ. Δένδιας 
Τίτλος: Υπουργός Εξωτερικών 
Χώρα: Ελληνική Δημοκρατία


ΠΗΓΗ: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11890791.pdf


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ BLOG:

ΤΗΛ 6937248098, 6982105623, 6971569944

ΕΜΑΙΛ: esy.perifereiaaigaiou@gmail.com

FACEBOOK Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ. ΑΙΓΑΙΟΥ

TWITTER Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ. ΑΙΓΑΙΟΥ INSTAGRAM Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ. ΑΙΓΑΙΟΥ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”
http://politikosforeas.e-sy.gr
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.
http://www.e-sy.gr
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ http://600dis.oramaellas.gr
50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ http://cyprus.oramaellas.gr
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
http://dimoi.oramaellas.gr
ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ.
http://txs.oramaellas.gr


ΠΗΓΗ:

https://esy-ialysou.blogspot.com/2022/03/ependiseis%20megaliteres-ton-1000-disekatomirion-dolarion-i-simfonia-gia-tin-idrisi-tis-diethnous-iliakis-simfonias.html?fbclid=IwAR3lM-_-AFoZBCbqb2z38asWgHw4Cav2LDUCG9jGHihzcPpGB-7_rDO_E40

أحدث أقدم