O Τριπτόλεμος έκανε ένα ταξίδι στην Ασία, μια ιστορία την οποία ο Μ. Αλέξανδρος σίγουρα γνώριζε και γι αυτό μπόρεσε και έλυσε τον Γόρδιο Δεσμό.
Οι ντόπιοι Πέρσες μάγοι* το ερμήνευσαν αυτό ως οιωνό κι άλλων καταστροφών που θα ακολουθούσαν. «Έτρεχαν πέρα-δώθε χτυπώντας τα πρόσωπα τους και κραυγάζοντας ότι θρήνος και μεγάλη συμφορά για την Ασία είχε γεννηθεί εκείνη τη μέρα», ένας εμπρηστής που ήταν γραφτό να καταστρέψει ολόκληρη την Ανατολή. Σχετικά με το γεγονός αυτό, ο Πλούταρχος αναφέρει :
Ο Αλέξανδρος γεννήθηκε στις έξι του Εκατομβαιώνα, που οι Μακεδόνες ονομάζουν Λώο, την ημέρα που κάηκε ο Ναός της Αρτέμιδος στην Έφεσο. Παίρνοντας αφορμή από αυτό το γεγονός ο Ηγησίας από τη Μαγνησία είχε πει μια εξυπνάδα ικανή με την κρυάδα της να σβήσει την πυρκαγιά εκείνη· είπε δηλαδή ότι ήταν αναμενόμενο να καεί ο ναός, αφού η Άρτεμις ασχολούνταν με τη γέννηση του Αλέξανδρου» / Πλούταρχος, Ἀλέξανδρος (3.5 -3. 6)
Όμως, οι συμπτώσεις (;) δεν σταμάτησαν εκεί. Την ημέρα της γέννησης του μεγάλου στρατηλάτη, ο Φίλιππος είχε μολις κυριέψει την Ποτίδαια και έμαθε τρεις ειδήσεις ταυτόχρονα. Η πρώτη είδηση είχε να κάνει με την περιφανή νίκη που κατήγαγε ο στρατηγός του Παρμενίων εναντίον των Ιλλυριών. Σύμφωνα με τη δεύτερη είδηση, ο Φίλιππος είχε ανακηρυχθεί νικητής σε ιπποδρομία στους Ολυμπιακούς αγώνες.** Ας μας επιτραπεί, όμως, σε αυτό το σημείο να κάνουμε μία μικρή παρένθεση και να σχολιάσουμε τα αυτονόητα μέσω μίας ρητορικής ερωτήσεως. Αν ο Φίλιππος δεν ήταν Έλληνας, πώς του επετράπη να συμμετέχει στους Ολυμπιακούς αγώνες; Το τρίτο νέο και προφανώς μεγαλύτερο από όλα ήταν η γέννηση του Μ. Αλεξάνδρου. Οι μάντεις βεβαίωσαν τον Φίλιππο πως ο υιός του θα ήταν ανίκητος διότι «γεννήθηκε μαζί με τρεις νίκες».
«Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις» (Αντισθένης)
Γόρδιον
Οι ανασκαφές και η έρευνα αποτελούν (απο το 1950) μέχρι σήμερα το επίκεντρο δραστηριοτήτων των αρχαιολόγων του Πανεπιστήμιου της Πενσυλβάνιας.
Η αρχαία πόλη Γόρδιον υπήρξε πρωτεύουσα του Φρυγικού βασιλείου, της Φρυγίας, που ήκμασε στην Ανατολία κατά τον 8ο π.χ.χ αι. και ήταν κτισμένη στη δεξιά όχθη του Σαγγάριο, στη συμβολή του παραποτάμου του Θύμβρου, 70-80 χλμ νοτιοδυτικά της Άγκυρας (πρωτεύουσας της Τουρκίας).
Οι Φρύγες
Το Γορδίειον ή Γόρδειον ή Γόρδιον/Γορδυηνή
Οι κάτοικοι ονομάζονταν Γορδυαίοι; ας δούμε γιατί τους έλεγαν έτσι: Στράβων Βιβλίο ΙΣΤ:
1.24 Πρὸς δὲ τῶι Τίγρει τὰ τῶν Γορδυαίων χωρία οὓς οἱ πάλαι Καρδούχους ἔλεγον͵….
Αποίκησε τη Γορδυηνή με Ελευσίνιους πριν εγκατασταθούν εκεί οι Ερετριείς, που τους είχαν απομακρύνει ως αιχμαλώτους από την Ερέτρια οι Πέρσες:
1.25 Λέγεται δὲ Γόρδυς ὁ Τριπτολέμου τὴν Γορδυηνὴν οἰκῆσαι͵ ὕστερον δὲ καὶ Ἐρετριεῖς οἱ ἀναρπασθέντες ὑπὸ Περσῶν. περὶ μὲν οὖν Τριπτολέμου δηλώσομεν ἐν τοῖς Συριακοῖς αὐτίκα. Γεωγραφικά Στράβων Βιβλίο ΙΣΤ
Ο Γόρδυς παραδίδεται ότι οδήγησε τους Ελευσίνιους που είχαν σταλεί μαζί με Αργείους να βρουν την Ιώ, στη Γορδυηνή. Οι Αργείοι που τον συνόδευαν αποσπάσθηκαν από αυτόν και έκτισαν την πόλη Ταρσό.
[ “Η δε Ταρσός κείται μεν εν πεδίω κτίσμα δ’ εστί των μετά Τριπτολέμου πλανηθέντων Αργείων κατά ζήτησιν Ιούς…” Στράβων ΙΔ’ , ε’ , 12 ]
Όποια εκδοχή και να δεχθούμε … αυτό που δεν χωρά καμιά αμφισβήτηση είναι το γεγονός ότι και οι Αρμένιοι είναι Έλληνες Αχαιοί !!! Παραθέτουμε ένα μικρό απόσπασμα περί… “Χετταίων ή Χάττι ή Χιττίτες … ή Αχιγιάβα”
ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ Χετταίοι ή Χάττι ή Χιττίτες … ή Αχιγιάβα … ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΧΑΙΟΥΣ !!! ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΦΘΟΡΑΣ (ΣΚΟΠΙΜΗΣ) ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΡΜΕΝΙΑΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΡΜΕΝΙΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ … “ΧΑΪΑΣΤΑΝ” ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΩΣ ΛΑΟΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ … “ΧΑΪ” !!!
ΗΤΟΙ : ΧΑΪΑΣΤΑΝ >>> ΑΧΑΪΑ … ΚΑΙ ΧΑΪ >>> ΑΧΑΙΟΙ
ΠΛΗΡΗΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ … Αχίγια >>> Αχαΐα !!!! και ο Ατταρσίγιας ΕΙΝΑΙ Ο ΑΤΡΕΥΣ
Ο Ατταρσίγιας φέρεται ως πολέμαρχος της Ύστερης Εποχής του Χαλκού ( “λένε“ 14ος-15ος αιώνας π.χ.χ. ) της Αχίγια στις πηγές των Χετταίων. Οι συγκεκριμένες πηγές, του 1400 π.Χ. περίπου, τον περιγράφουν ως “άνθρωπο της Αχίγια“, χώρα που έχει ταυτισθεί με τους Αχαιούς και τον Μυκηναϊκό Πολιτισμό… ]
τους δόθηκε τότε χρησμός ότι μια άμαξα θα τους φέρει βασιλιά και ότι αυτός θα καταπαύσει τη διαμάχη τους. ΑΡΡΙΑΝΟΣ 214. – Ἀλεξάνδρου ἀνάβασις 2, 3, 1-8
Κυκλοφορούσε ακόμα η εξής παράδοση σχετικά με την άμαξα. Όποιος θα έλυνε το ζυγόδεσμό της, αυτός ήταν πεπρωμένο να εξουσιάσει την Ασία. Ο ζυγόδεσμος αυτός ήταν κατασκευασμένος από φλοιό κρανιάς και δεν φαινόταν ούτε η αρχή ούτε το τέλος του. ΑΡΡΙΑΝΟΣ /214. – Ἀλεξάνδρου ἀνάβασις
Σημάδια θεϊκής παρέμβασης
Τελευταία Λόγια
Τω κρατίστω
Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/olimpiada-i-mitera-tou-megalou-alexandrou-pou-kimotan-dipla-se-erpeta-ke-thilaze-fidia-skotothike-me-lithovolismo-ke-to-ptoma-tis-emine-atafo/
Συλλαμβάνεται, ανακρίνεται, βασανίζεται και εν τέλει ομολογεί το ταπεινό(;) κίνητρο της πράξης του: θέλει να γίνει διάσημος, να γραφτεί το όνομά του στην ιστορία. Ο μακρινός –κατά κάποιους– μαθητής του Ηράκλειτου θα εκτελεστεί, οι Εφέσιοι όμως δεν θα αρκεστούν σε αυτό: απαγορεύουν οποιαδήποτε αναφορά στο όνομά του στο μέλλον, το σβήνουν ακόμα και από τα επίσημα αρχεία της πόλης, προσπαθώντας να εξαφανίσουν κάθε ίχνος του φιλόδοξου καταστροφέα.
Δύο –τι άλλο;– ιστορικοί είναι εκείνοι που θα τολμήσουν να διασώσουν το όνομά του: αρχικά ο Θεόπομπος στο έργο του «Ελληνικά» και μετέπειτα ο Στράβων. «Ο Χερσίφρων ήταν ο αρχιτέκτονας του ναού της Αρτέμιδος και αργότερα κάποιος άλλος τον διεύρυνε, αλλά όταν ο Ηρόστρατος έβαλε φωτιά σε αυτόν, οι κάτοικοι έχτισαν έναν ωραιότερο ναό. Συγκέντρωσαν για τον σκοπό αυτό τα κοσμήματα των γυναικών, τις εισφορές από την ιδιωτική περιουσία και τα χρήματα που προέκυψαν από την πώληση κιόνων του παλιού ναού. Αποδεικτικά στοιχεία βρίσκονται στα διατάγματα εκείνης της εποχής», αναφέρει ο δεύτερος. [Στράβων, Γεωγραφικά, (ΙΔ΄.1.22)]
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
………………………………………………………………….
ΜΟΝΗ ΟΔΟΣ… ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΥΠΝΙΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΑΘΡΟΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣ ΜΕΛΗ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!!
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣΕ.ΣΥ.”
“Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”. ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ
“ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ.” ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ