Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΑΝΟΙΞΕ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΚΥΚΛΟ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΩΣ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟΥΣ ΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ, ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Η ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ.
ΜΕ ΝΩΠΕΣ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΩΝ ΟΔΥΝΗΡΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΑΦΕΣ ΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΔΟΜΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΤΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ.
ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΜΑΚΡΑΝ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΟ ΤΡΙΦΑΣΙΚΟ ΚΑΛΠΟΝΟΘΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ.
ΌΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΒΑΘΜΟ ΕΠΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΣΑΦΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΩΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΘΕ ΣΟΒΑΡΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ. ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ Η ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΙΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ. ΌΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΜΙΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ, ΤΕΤΡΑΕΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ΠΕΝΤΑΕΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΕΠΟΧΗ. ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥΣ.
ΌΜΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, Η ΠΑΙΔΕΙΑ, Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΒΑΘΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΡΑΓΔΑΙΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΜΕΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΑΘΙΑ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΡΙΣΙΜΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΜΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΝΕΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΩΘΗΣΗ ΣΕ ΝΕΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΩΣ ΟΙ ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΜΙΚΗ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΈΝΩΣΗ, ΟΔΗΓΟΥΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΥΤΟΝΟΜΗΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΑ ΟΣΟ ΘΑ ΜΕΓΕΝΘΥΝΕΤΑΙ Η ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΑΥΤΗ, ΤΟΣΟ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΌΜΩΣ ΤΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΕΣΕΙΣ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΣΑΦΕΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΤΖΕΝΤΕΣ. ΜΙΑΣ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΑΠΤΟΥΝ ΤΗ ΔΙΤΤΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ, ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΔΙΑΚΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ. ΔΙΧΩΣ ΑΛΛΟ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΜΙΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΙΟΙΚΕΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Η ΣΧΕΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ Η ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ, Η ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΥΛΩΝΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΟΜΗΘΕΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ, ΠΡΟΣΔΙΔΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΑ ΗΘΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΤΟΣΟ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ. ΠΟΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Η ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΙΣΧΥΟΣ Η ΚΥΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟ ΨΥΧΡΑΙΜΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ.
Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΤΕΙ ΠΩΣ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΜΙΑΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ. ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΡΟΛΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ. ΩΣΤΟΣΟ, ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΛΗΘΕΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΘΗΚΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟ ΕΡΓΟ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΠΩΣ ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΦΕΣ ΠΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ. ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΙΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ, ΜΙΑΣ ΠΡΑΞΗΣ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΑΡΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΖΥΜΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΟΣΟ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ Ο ΕΚΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΣΟ ΘΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΘΕΣΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΕΣ ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΡΙΣΗ, ΣΥΝΘΛΙΒΕΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. ΩΣΤΟΣΟ ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΟΤΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ,ΑΛΛΑ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ[49 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΡΓΑ],ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ, ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ.
ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ,ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥΣ,ΤΟΤΕ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΥΤΟΝΟΜΑ,ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ. Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ. Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.