Του Ιακώβου Πέτρου

Μεταξύ όλων των παράλογων και δυναστευτικών περιορισμών που μας έχουν επιβάλει στην χώρα μας οι κομματικές κυβερνήσεις, είναι και η καταστρατήγηση του δικαιώματος της ελεύθερης διακίνησης με αυτοκίνητο στους Εθνικούς δρόμους της πατρίδας μας, με την επιβολή τελών διοδίων.

Τα τέλη διοδίων επιβάλλονται στη χώρα μας συνεχώς και αδιαλείπτως από την εποχή του Βαυαρού Όθωνα, το 1831, έως και σήμερα.

Η επίσημη αιτιολογία για την αναγκαιότητα της ύπαρξης διοδίων στους δρόμους της χώρας είναι «για τη χρηματοδότηση των επισκευών και την συντήρηση των δημοσίων οδών».

Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι όλοι οι δημόσιοι οδοί στην χώρα, είτε είναι αυτοκινητόδρομοι, είτε είναι σοκάκια στις πόλεις και τα χωρία, έχουν χρυσοπληρωθεί χιλιάδες φορές τους δύο αιώνες ύπαρξης των διοδίων.

Την περίοδο των παράνομων και άδικων μνημονίων την οποία βιώνουμε, ενώ η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων έχει μειωθεί κατά 200%, τα τέλη των διοδίων έχουν αυξηθεί τουλάχιστον κατά 200%, από τους ημέτερους της κομματοκρατίας που τους έχει παραχωρηθεί με συμβάσεις «η μελέτη, η κατασκευή, η χρηματοδότηση, η λειτουργία, η συντήρηση και η εκμετάλλευση» των Εθνικών αυτοκινητοδρόμων τους οποίους έχουν μετατρέψει σε κερδοφόρες επιχειρήσεις, επιβάλλοντας μέχρι στιγμής 129 σταθμούς διοδίων σε όλη την χώρα!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjZN-hIrk5NhV1vI4X60zg-Pp_fwWBnRqkAQbqmIp72mcYCTFPIM8GXY81yDNAjclsFoZyMhAfz6rkJObqwmWyQrJ_mBKWmB_vy76_7homqd-_7sPJcW1f8RVeRFhWOVfCTEY85UpIvIFHV9CSo_DqNNnqYgJVPv13TswUjw2g-CNjmQKe-ADoO8Q/s2570/2%20ΔΙΟΔΙΑ%20ΓΕΦΥΡΑΣ%20ΡΙΟΥ.JPG

Το να κινηθεί με το αυτοκίνητό του ο Έλληνας στις Εθνικές οδούς, των οποίων θεωρητικά είναι ιδιοκτήτης, έχει καταντήσει πλέον απαγορευτικό, καθόσον οι διαδοχικές και ανελέητες ανατιμολογήσεις των διοδίων, σε συνδυασμό με την εκτόξευση των καυσίμων, έχουν δημιουργήσει ένα δυσκολοπέραστο φράγμα στις μετακινήσεις μέσω των Εθνικών οδών.

Έχουμε φτάσει στο σημείο που η μετακίνηση με το αυτοκίνητο να κοστίζει περισσότερο απ’ ότι η μετακίνηση με το αεροπλάνο!

Έπεται όμως και συνέχεια αυτού του μαρτυρίου της οικονομικής αφαίμαξης των Ελλήνων οδηγών, καθώς επίκεινται νέες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων από την νέα χρονιά (2023)! Ήδη οι εταιρίες των παραχωρησιούχων, (ΓΕΚ Τέρνα, Έλλάκτωρ, Άβαξ, Vinci, Hochtief, Dragados, κ.α.), έχουν ενημερώσει το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ότι προτίθενται να προχωρήσουν σε επιπλέον αυξήσεις στα διόδια της χώρας, επικαλούμενες την αύξηση κατά 12% του γενικού δείκτη τιμών καταναλωτή, που έχει καταρτίσει η αμαρτωλή ΕΛΣΤΑΤ με πρόσφατο Δελτίο Τύπου στις 10 Οκτωβρίου 2022.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiBHn8lk38l4hbid5GJp9tYYL-eVza4LpBPI20gPokA6LZ8hSZ-JNNCjG7lUYwQ91pJBiOhLgOgAprscz9CY-NXiQWBTMPLaW02JAWCNO0wfyFrB_xJRLUb1V4Y80bi4KWBMytNJK9K51cb6up-ShFnfQtA40Ki4a_pXdJiNlDF9XYZTEl-OcnVZg/s1990/1%20ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ%20ΕΛΛΑΔΟΣ%20(2019)%202.JPG

Ως πολίτες της χώρας μας θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η δικαιολογία που προβάλλεται από τα καθεστωτικά φερέφωνα των παραχωρησιούχων των Εθνικών οδών για δήθεν ότι ξόδεψαν και ξοδεύουν πολλά χρήματα για τη μελέτη, τη κατασκευή, τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία και τη συντήρηση των Εθνικών αυτοκινητοδρόμων είναι ένα τεράστιο ψέμα. Τα περισσότερα χρήματα έχουν πληρωθεί από το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ τα κέρδη των εταιριών των παραχωρησιούχων είναι τεράστια.

Για να πάρουμε μία ιδέα των εσόδων από τα διόδια της χώρας μας θα αναφέρουμε τα εξής:

α) Στους 129, μετωπικούς και πλευρικούς, σταθμούς διοδίων της χώρας, το μέσο κόστος κάθε διέλευσης, όλων των τύπων οχημάτων είναι 8,49 ευρώ, (βλέπε: https://www.helppost.gr/agenda/diodia-times-xartis-stathmoi/).

β) Στο σύνολο των 129 διοδίων της χώρας, καθημερινά πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 665.562 διελεύσεις, από παντός τύπου οχήματα, (Βλέπε: https://www.insider.gr/epiheiriseis/219157/diodia-665-hil-dieleyseis-imerisios-se-62-aytokinitodromoys-2021).

Κάνοντας τους σχετικούς πολλαπλασιασμούς, (8,49×665.562×365), βρίσκουμε ότι μόνο για το έτος 2021 από όλα τα διόδια της χώρας έχουν εισπραχθεί περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια ευρώ!

Άλλο ένα τεράστιο και ξεδιάντροπο ψέμα αποτελεί και η καθεστωτική δικαιολογία ότι δήθεν το Δημόσιο παραχώρησε την μελέτη, κατασκευή και συντήρηση των Εθνικών αυτοκινητόδρομων στους παραχωρησιούχους, διότι δήθεν δεν είχε τα χρήματα για να το πράξει το ίδιο.

 Η αλήθεια είναι όμως είναι η εξής: το συνολικό κόστος κατασκευής των περίπου 2.212 χιλιόμετρων μήκους των μεγάλων Εθνικών αυτοκινητοδρόμων (οδών), είναι περίπου 21,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Το ποσό αυτό είναι εντελώς αμελητέο, κυριολεκτικά ψίχουλα, για τα οικονομικά δεδομένα του Ελληνικού Δημοσίου.

 Για να αποδείξουμε αυτή την αλήθεια αρκεί να ρίξουμε μία ματιά στα έσοδα των ισολογισμών, απολογισμών και προϋπολογισμών της τελευταίας, έστω, τριετίας.

 Ενδεικτικά παραπέμπουμε τους αναγνώστες μας στα εξής:

Α) Τα έσοδα του Κρατικού Ισολογισμού και Απολογισμού του έτους 2019, ξεπερνούν το ένα τρισεκατομμύριο εκατόν εξήντα δισεκατομμύρια εξήντα πέντε εκατομμύρια εξακόσιες πενήντα επτά χιλιάδες εκατό τριάντα έξη ευρώ, (1.160.065.657.136 ευρώ)!

Β) Τα έσοδα του Κρατικού Ισολογισμού και Απολογισμού του έτους 2020, ξεπερνούν το ένα τρισεκατομμύριο τριακόσια πενήντα οκτώ δισεκατομμύρια τετρακόσια δεκαοκτώ εκατομμύρια σαράντα τέσσερις χιλιάδες διακόσια δέκα επτά ευρώ, (1.358.418.044.217 ευρώ)!

Γ) Τα έσοδα του πρόσφατου Κρατικού Προϋπολογισμού Οικονομικού έτους 2023, ξεπερνούν τα εφτακόσια ενενήντα οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ, (798.039.000.000 ευρώ)!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjDyKm5bIE6F-RwtTxkyIE2fveovo8wBcIjExwrLKlNdjPYPOXpjzA1zd4J-FJFC-dKbFNchEdMDu6pgVTmECHJYDggVR1BzjVWZqiJn-8IPrA-gHGsfJoetHk-_H0n24ZElgZU0QQl5E4XSSzQWzWAYHtM84E9v0S0v9xkEOy-gM6OpP3ObH569w/s665/3%20ΚΡΑΤΙΚΟΣ%20ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ%202023.JPG

Θα ήταν άδικο όμως να μην επισημάνουμε και μία ακόμη τεράστια αλήθεια: τα ποσά  που αναγράφονται ως έσοδα στους Κρατικούς προϋπολογισμούς, ισολογισμούς και απολογισμούς είναι τεράστια καθώς σε αυτά περιλαμβάνονται και τα 600 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ που έχει καταθέσει στην Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία ο Πρόεδρος του Πολιτικού Φορέα της «Ελλήνων Συνέλευσις» Αρτέμης Σώρρας.

Μετά την αποκάλυψη της αλήθειας με τα αδιαμφισβήτητα αποδεικτικά στοιχεία που δείξαμε, αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι πρέπει να δώσουμε ένα τέλος σε αυτή την μεγάλη καθεστωτική κοροϊδία.

Πρέπει όλοι μαζί να βρούμε την δύναμη που χρειάζεται για να ενωθούμε σε μία σφαίρα πυρός που θα κατακάψει την μεγάλη αδικία που υφίσταται η χώρα μας.

Οφείλουμε να ενεργοποιηθούμε ως πολίτες – οπλίτες για να αναλάβουμε με συνταγματικό τρόπο την διαχείριση της ίδιας της πατρίδας μας, εκλέγοντας τους δικούς μας εκπροσώπους.

Είναι η ώρα που πρέπει να κάνουμε την τεράστια αλλαγή, με την οποία θα εγκαθιδρυθεί και πάλι η Δημοκρατία στην χώρα μας.

Το όχημα στο οποίο πρέπει να ανέβουμε για να συμβεί αυτό, είναι ο Πολιτικός Φορέας του Έθνους μας, η «Ελλήνων Συνέλευσις».

Όλα όσα χρειαζόμαστε είναι έτοιμα.

– Είναι έτοιμος και στερεωμένος ο τεράστιος πλούτος του Έθνους.

– Είναι έτοιμη η δομή διακυβέρνησης.

– Είναι έτοιμα τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα από τα οποία θα προκύπτουν οι νόμοι στην Ελλήνων Πολιτεία.

Μένει μόνο να κάνουμε το άλμα της ένωση μας!

e-synews


ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ - ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

1.1. Το Υπουργείο Οικονομικών θα αναδομηθεί σε μια υπηρεσία που θα υπηρετεί τη μέσω του φόρου ανταποδοτική διαδικασία της Πολιτείας προς τον πολίτη.
1.2. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φορολογικοί νόμοι γιατί η πολυνομία είναι η οδός της διαφθοράς, διαπλοκής, συναλλαγής όλων των κακόβουλων ενεργειών και καταδυνάστευσης του πολίτη. Ο φορολογικός νόμος του εισοδήματος που θα καθιερωθεί θα έχει τουλάχιστον 10ετή διάρκεια.
1.3. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φόροι επί της ακίνητης περιουσίας ώστε ο πολίτης να είναι πραγματικά κυρίαρχος και κύριος της εστίας του και της περιουσίας του. Ο φόρος για αγορά ακίνητης περιουσίας δεν θα είναι πάνω από 3 % και όχι 11 % που επί πολλά χρόνια πληρώνουμε για απλή μεταβίβαση. Για μεταβίβαση σε συγγενή πρώτου βαθμού είναι χωρίς φόρο.
1.4. Για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών η Ελλήνων Πολιτεία θα θέσει νομοθεσία ώστε η αγορά των αυτοκινήτων να γίνεται ατελώς με ένα ποσό ΦΠΑ εάν και εφόσον κριθεί αναγκαίο.
1.5. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι πάνω από 50 € ετησίως γιατί δεν υπάρχει καμία λογική, αυτοκίνητα με τέσσερις ρόδες και με κάλυψη οδοστρώματος περίπου το ίδιο να υπάρχει μια διακύμανση 150 έως 1400 € όπως είναι σήμερα.
1.6. Τα διόδια καταργούνται γιατί καταστρατηγούν το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός του Ελλαδικού χώρου. Με τους σημερινούς παρόχους των Εθνικών Οδών θα διαπραγματευτεί η Πολιτεία.
1.7. Η φορολογία εισοδήματος θα αρχίζει από της 15.000 € ετησίως. Η μέριμνα της Πολιτείας είναι ότι ο μικρότερος μισθός θα είναι διαμορφωμένος κατά αυτό τον τρόπο ώστε το 50 % του να καλύπτει τις βιοτικές ανάγκες του εργαζόμενου.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διανείμει στον άξονα των Ελλάνιων Αξιών κρατική γη στους αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς και μόνο σε αυτούς χωρίς το δικαίωμα μεταπώλησης της.
1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο, η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.
1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.
1.12. Μέσω της φορολογικής πολιτικής θα δοθεί ανάπτυξη σε όλους τους επιμέρους παραγωγικούς κλάδους.
1.13. Η Ναυτιλία δεν θα φορολογείται με μόνη υποχρέωση να είναι η έδρα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το προσωπικό και τα πληρώματα να είναι Έλληνες, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμοι και όλες οι επισκευές των πλωτών μέσων να γίνονται στην Ελλάδα.
1.14. Στην βιομηχανία η οποία θα καλύπτει τομείς παραγωγής που είναι απαραίτητοι στην Πολιτεία και προκειμένου να γίνει η Ελλάδα αυτάρκης βιομηχανικά, τα πρώτα πέντε χρόνια καθίστανται αφορολόγητα.
1.15. Η βιοτεχνική παραγωγή προϊόντων καπνού και αλκοολούχων ποτών θα επιβαρύνεται με φόρο μόνο ίσο με την αξία του προϊόντος. Δηλαδή η τελική τιμή πώλησης του είναι 50 % η τιμή πώλησης από τον παραγωγό και το 50 % φόρος προς την πολιτεία.

ΠΗΓΗ:
https://esydpdp.blogspot.com/2022/12/blog-post_65.html
Νεότερη Παλαιότερη