Σε ένα επίπεδο που δεν έχει προηγούμενο η καθεστωτική κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ επιχειρούν να ολοκληρώσουν ριζικά τις κατευθύνσεις της σχολικής εκπαίδευσης αφού θα εγκαταλείπεται ουσιαστικά από το ίδιο το κράτος.

Έγγραφα ,δικαστικές αποφάσεις ,εκβιαστικοί εγκύκλιοι,οδηγίες, υπουργικές αποφάσεις , νέες νομοθεσίες και βροχή από νέες ευθύνες ,ένας ατελείωτος βομβαρδισμός εξωεκπαιδευτικών εργασιών και γραφειοκρατικού φόρτου ίσως είναι η πρώτη φορά μεταπολιτευτικά που ο εκπαιδευτικός νιώθει τέτοια αφόρητη πίεση αλλά και έλλειψη χαράς για διδασκαλία .

Ολοένα και περισσότεροι εκπαιδευτικοί νιώθουν να σκάει πάνω τους ένα μπαράζ πιέσεων μέσα σε ένα βαθιά τοξικό περιβάλλον για τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματά τους με προϊσταμένους στο ρόλο του επιτηρητή να κουνάνε το δάχτυλο προς συμμόρφωση σπέρνοντας άγχος και αβεβαιότητα μέσα σε διαταραγμένες τάξεις που οι μαθητές αντιλαμβάνονται τον εκπαιδευτικό σαν << βολικό>> ένοχο !!!

Η υποτέλεια ,ο φόβος ,η πίεση και η ανασφάλεια κάνουν φύλλο και φτερό την εκπαιδευτική διαδικασία μετατρέποντας τους εκπαιδευτικούς σε πληροφορικάριους ,γιατούς ,ψυχολόγους και μαζί με τους παλιότερους ρόλους του προσωπικού ,του φύλακα εξουθενώνουν  τους εκπαιδευτικούς δημιουργώντας μια κατάσταση εμφύλιας διαμάχης επηρεάζοντας κάθε μέλος ακόμα και του προσωπικού κάθε σχολικής μονάδας.

Η κυβέρνηση του ΥΠΑΙΘ με όχημα πάντα την αυτονομία της σχολικής μονάδας προσπαθεί και επιχειρεί να επιβάλλει νέα οικονομικά και ιδιωτικά κριτήρια στη λειτουργία και κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων δημιουργώντας σχολεία πολλών ταχυτήτων  και από την άλλη την κατηγοριοποίηση και χειραγώγηση δεκάδων χιλιάδων μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Είναι γνωστό  πλέον το νεοφιλελεύθερο σχέδιο της κυβερνητικής πολιτικής που προωθεί το ΥΠΑΙΘ το οποίο   βασίζεται στην ιδιωτικοποίηση και κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών << ξύνοντας >> έτσι τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα των δημόσιων σχολείων που θα έχουν διαφορετικό θεσμικό προφίλ και σχολεία για λίγους και εκλεκτούς.

Εδώ μιλάμε για μια ζούγκλα ανταγωνισμού με αντιπαλότητες μεταξύ σχολείων και εκπαιδευτικών που έχει αρνητικές επιπτώσεις στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών και στους μαθητές αυτών των σχολείων.

Είναι πλέον φανερό ότι με  παρέμβαση του υπουργείου και της κυβερνητικής πολιτικής για την παιδεία γυρίζουν την εκπαίδευση δεκαετίες πίσω μετατρέποντας τα σχολεία σε επιχειρηματικές μονάδες και τους διευθυντές σε σχολάρχες  

Καθόλου τυχαία, στον πρόσφατο νόμο 4823/2021 «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», ανάμεσα σε άλλα παραχωρεί υπεραρμοδιότητες στους διευθυντές των σχολικών μονάδων και στα στελέχη εκπαίδευσης και παράλληλα αποδυναμώνει τον ρόλο συλλογικών οργάνων, όπως οι σύλλογοι διδασκόντων.

Συγκεκριμένα, με ένα νέο άρθρο (97) με τίτλο «Υπαλλακτικός τρόπος άσκησης των αρμοδιοτήτων των άρθρων 47 και 47 Α του ν. 4547/2018 από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας» δίνεται η δυνατότητα στον διευθυντή της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον σύμβουλο Εκπαίδευσης, να προβεί σε όσες από τις ενέργειες της αρμοδιότητας του συλλόγου διδασκόντων εξακολουθούν να παραλείπονται και οι οποίες έχουν σχέση με αυτοαξιολόγηση, προγραμματισμό και ομάδες δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης.

Ο διευθυντής θα μπορεί να βαθμολογεί τον εκπαιδευτικό που έχει τοποθετηθεί στη σχολική του μονάδα, να τον τιμωρεί, να του αναθέτει υπερωριακή διδασκαλία, την εκτέλεση εξωδιδακτικών εργασιών, εκτός του διδακτικού και εντός του εργασιακού ωραρίου, να καθορίζει τον τρόπο και τον χρόνο διεξαγωγής των παιδαγωγικών συνεδριών, να αναθέτει τη διδασκαλία των μαθημάτων χωρίς να δεσμεύεται από τις δηλώσεις προτίμησης των εκπαιδευτικών.

Με λίγα λόγια, ο διευθυντής συγκεντρώνει υπερεξουσίες και συνάμα δημιουργούνται διαφορετικές κατηγορίες εκπαιδευτικών μέσα σ’ ένα σχολείο. 

Επιχειρείται να επιβληθεί καθεστώς φόβου και χειραγώγησης των εκπαιδευτικών και σε συνδιασμό με την νέα αυτή ιεραρχική δομή με την ατομική αξιολόγηση διαλύεται κάθε δημοκρατικός και συλλογικός τρόπος λειτουργίας του σχολείου και κατεδαφίζεται η παιδαγωγική διάσταση της εκπαίδευσης.

Η παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων πολιτών με κρίση επίγνωση και αυτογνωσία παρέχοντας εργασία και ασφάλεια σε όλους τους πολίτες της μέσα από την λειτουργία της .Πάντα με σεβασμό τον άνθρωπο και έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας πολίτης στην  Ελλήνων Πολιτεία θα δοθεί  ιδιαίτερη σημασία στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας γιατί θεωρούμε ότι το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι ύψιστο και όλοι οι δάσκαλοι και  οι εκπαιδευτικοί των Ελλήνων για το τεράστιο έργο τους θα τους τιμά ηθικά και οικονομικά με την υποχρέωση όπως οφείλουν να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα των 12 Αξιών 18 Αρχών και 3 Πολιτειακών νόμων γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών.Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος των γνώσεων της κριτικής ικανότητας των εκπαιδευόμενων.

Έχει τεράστια σημασία Έλληνα πολίτη να κατανοήσεις τις ελλάνιες αξίες της κτήσης σου αλλά και τις τεράστιες δυνάμεις που σου μεταβιβάστηκαν αρχίζοντας από την Λογική και να φτάσεις στην αυτογνωσία σου δηλαδή στο γνώθι σ'εαυτών για να δημιουργήσεις ΕΣΥ με αυτές στη δική σου δημιουργία.


         https://drive.google.com/file/d/1x9MEhWJBXxLbnSa5AvEULPj4R8C2xsEa/view

Αν δεν τις κατανοήσεις ,εάν δεν τις κατακτήσεις και τις αποτυπώσεις στο μυαλό σου θα είσαι ευάλωτος και μόνιμο θύμα κάθε αποστάτη αδύναμος χωρίς τις αξίες και τις δυνάμεις σου, θα σε σκλαβώσει και θα χρησιμοποιήσει τις δικές σου δυνάμεις για δικό του όφελος και τον δικό σου αφανισμό !!

Έλληνα Πολίτη αν δεν αντιληφθείς και δεν κατανοήσεις τις 12 Αξίες που είναι όλες κυρίαρχες και μοναδικές δεν θα μπορέσεις ποτέ να κατανοήσεις την αυτογνωσία σου .

Μέσα από όλες τις αξίες θα βρείς την Αυτογνωσία σου ,όπου μέσα στην τεράστια Αυτογνωσία είναι όλα τα αληθινά στοιχεία και οι κωδικοί του ποιος είσαι ποιά είναι η αληθινή δημιουργία σου, πως και με ποιες δυνάμεις μπορείς να δημιουργήσεις.

Και αφού κατανοήσεις όλες τις αξίες και την τελευταία τότε επιστρέφεις στην αρχή και αρχίζεις να δημιουργείς μαζί με όλους τους συνανθρώπους συνέλληνές σου και με τις ίδιες αυτές τις 12 ΑΞΙΕΣ, δημιουργείς την πολιτεία σου με αυτές τις 12 Ελάννιες ΑΞΙΕΣ ,βγάζεις νόμους για όλους τους πολίτες της αληθινής δημοκρατίας και με το Ελλάνιο αξιακό σύστημα της δημιουργίας τους και ως δημιουργήματα με τα δημιουργήματα δημιουργούν τις ΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥΣ και τις ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΟΥΣ όπου δημιουργούνται οι πολίτες που με τις Ελλάνιες αξίες και όλο το Ελλάνιο αξιακό ,βγάζουν νόμους και παράγουν πολιτισμό ,ενωμένα στους ίδιους νομοτελειακούς νόμους νόμους των 12  Ελλάνιων αξιών που δημιούργησαν την δημοκρατία τους . 

 Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ


ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:   http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ:   http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ:   http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:   http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ:   http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:   https://www.aitherikigrafi.gr/






ΠΗΓΗ:https://nikos-karaventzas.blogspot.com/2022/11/blog-post_27.html?fbclid=IwAR3UO-DTxicRaqlU2-I9pdCHOH9de1RH1GL04A3xvo12saxbdGvcxazubBs


 

Νεότερη Παλαιότερη