Ασύλληπτη περιπέτεια για 43 φοιτήτριες: Πήραν πτυχίο και τώρα τους το ακυρώνουν


      https://www.alfavita.gr/

Ο Σύλλογος φοιτητών των σχολών επιστημών υγείας του ΔΙΠΑΕ κατήγγειλε την ανάκληση των πτυχίων παρότι οι φοιτήτριες ολοκλήρωσαν τις ακαδημαϊκές υποχρεώσεις τους μαθήματα και πρακτική άσκηση.

Επτά μήνες απίστευτη ταλαιπωρία για 43 φοιτήτριες Μαιευτικής που έδωσαν μάθημα, το πέρασαν, πήραν πτυχίο και τώρα τους ακυρώνουν το πτυχίο και τους ζητούν να ξαναδώσουν το μάθημα ενώ εννέα από αυτές που είχαν πάρει βεβαίωση σπουδών και βρήκαν δουλειά τώρα δεν μπορούν να ξαναδώσουν καν εξετάσεις και κινδυνεύουν να χάσουν και τη δουλειά τους.

Όπως σημειώνει ο Απόστολος Λυκεσάς στην Εφημερίδα των Συντακτών, η απίστευτη αυτή ιστορία που έχει φτάσει στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης είναι σε εξέλιξη από τον περασμένο Δεκέμβριο και αφορά φοιτήτριες του τμήματος Μαιευτικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος ΔΙΠΑΕ πέντε από τις οποίες κλήθηκαν χθες από τον Πταισματοδίκη για να εξηγήσουν τι συμβαίνει αν και ούτε οι ίδιες γνωρίζουν επειδή δεν τους έχουν δοθεί εξηγήσεις.

Οι φοιτήτριες είχαν παρακολουθήσει τρία επιπλέον μαθήματα για να λάβουν πτυχίο ΑΕΙ αλλά τώρα το τμήμα δεν αναγνωρίζει τη βαθμολογία ενός από τα τρία μαθήματα που είχε γίνει ταχύρρυθμα και ηλεκτρονικά την προηγούμενη χρονιά.

Αυτές τις εξετάσεις δεν τις αναγνωρίζει τώρα το ΔΙΠΑΕ και ακύρωσε τον βαθμό τους τον περασμένο Μάιο. Οι φοιτήτριες καλούνται μάλιστα να δώσουν ξανά το μάθημα την Παρασκευή ενάμιση μήνα μετά την ανακοίνωση των εξετάσεων.

Ας σημειωθεί ότι τον Μάρτιο είχαν στείλει εξώδικο στο τμήμα Μαιευτικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΔΙΠΑΕ το οποίο πολύ γρήγορα μετατράπηκε σε μηνυτήρια αναφορά και γι αυτό κλήθηκαν χθες από τον Πταισματοδίκη να δώσουν λεπτομέρειες για την αιφνίδια και ακατανόητη περιπέτεια την οποία ζουν.

Συγκέντρωση συμπαράστασης στις φοιτήτριες πραγματοποίησε χθες έξω από τα δικαστήρια ο Σύλλογος φοιτητών των σχολών επιστημών υγείας του ΔΙΠΑΕ που κατήγγειλε την ανάκληση των πτυχίων παρότι οι φοιτήτριες ολοκλήρωσαν τις ακαδημαϊκές υποχρεώσεις τους μαθήματα και πρακτική άσκηση.

Όπως λένε στην ανακοίνωσή τους η μόνη δικαιολογία που επικαλέστηκε το ΔΙΠΑΕ ήταν πως ένα μάθημα δεν διδάχθηκε σωστά διδάχθηκε σε μικρό χρονικό διάστημα με τρέξιμο της ύλης και τώρα δεν τους το αναγνωρίζουν.

Αναρωτιέται ο σύλλογος των φοιτητών άραγε φταίνε οι φοιτητές που δεν υπάρχει κρατική χρηματοδότηση για καθηγητές με αποτέλεσμα να φέρουν καθηγήτρια για το μάθημα αυτό τελευταία στιγμή ενώ όλες οι φοιτήτριες είχαν δηλώσει το μάθημα αυτό από την αρχή του εξαμήνου.

3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΧΑΟΣ.

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΙΣ ΝΑ ΑΛΟΙΩΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ. Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ.

ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ «ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ Ή ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ Ή ΝΑ ΥΠΟΣΤΩ ΤΟΣΟ ΕΓΩ ΟΣΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ Ή ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΒΙΩΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;» Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΕ ΘΕΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟ ΣΟΥ ΘΑΝΑΤΟ

ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΒΙΩΝΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ. ΕΤΣΙ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙΣ Ή ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣ ΩΦΕΛΟΣ ΤΗΣ. Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ


ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.

https://www.aitherikigrafi.gr/33-protokolla-2-nomoi  

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:  http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ:  http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ:  http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:  http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ:  http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:  https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Η Ε.ΣΥ. ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 3 - ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, ΛΑΡΙΣΑ, ΤΗΛ. 2411117889


https://athlw.blogspot.com/

https://nikos-karaventzas.blogspot.com/




ΠΗΓΗ:https://nikos-karaventzas.blogspot.com/2022/06/blog-post_39.html

Νεότερη Παλαιότερη