ΑΡΡΩΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ "ΚΛΕΙΔΙΑ" ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ


 
ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. 
Σταματήστε ΑΜΕΣΑ τα Σχολικά Προγράμματα Ολοκληρωμένης Σεξουαλικής Εκπαίδευσης. Εκμαυλίζουν τις ψυχές και τα σώματα των παιδιών μας. 
 
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. 
 
Carrol Richards, Συνήγορος Νεότητας, Τζαμάικα. 
 
Πρόκειται στα σίγουρα για μιά επίθεση, θα επηρεάσει την ανατροφή των παιδιών σας, θα επηρεάσει το εκπαιδευτικό σας σύστημα... 
 
Εκθέτοντας το αληθινό πρόσωπο της Ολοκληρωμένης Σεξουαλικής Εκπαίδευσης (Comprehensive Sexual Education ,CSE) Chris Bridgens, Τα δικαιώματα των γονέων στην εκπαίδευση (Όρεγκον). 
 
Αυτές είναι οι οδηγίες προς τον δάσκαλο για μέσα στην τάξη, για να ρωτήσει τους δικούς του ή τους δικούς της μαθητές. 
 
Πώς εκφράζουν οι άνθρωποι τα σεξουαλικά τους αισθήματα; 
 
Τί είναι η εγκράτεια; 
 
Και ορίστε κάποιες απαντήσεις. 
 
Στοματική επαφή, αυτοϊκανοποίηση, πρωκτική επαφή, μασάζ, κράτημα χεριών, άγγιγμα γεννητικών οργάνων ο ένας του άλλου, να πεις «μου αρέσεις»... 
 
Και η αντίληψη που προωθούν, είναι πως όλα αυτά είναι το ίδιο πράγμα. 
 
Το να πεις «μου αρέσεις» είναι το ίδιο με την πρωκτική επαφή. 
 
Είναι πορνογραφία. 
 
Πολλοί άνθρωποι, ιδιαίτερα άνθρωποι του σπιτιού, δεν ήθελαν να το κοιτάξουν καν. 
 
Δεν θα μπορούσαμε να δείξουμε αυτά τα πράγματα στις ειδήσεις στην τηλεόραση και όμως φθάσαμε να θέλουμε τα παιδιά μας της Τετάρτης Δημοτικού, να κοιτάζουν ένα τέτοιο βιβλίο
 
Judith Reisman, Ph.D, Διευθύντρια του Liberty Child Protection Center,(Κέντρο Προστασίας Παιδιού Παν. Liberty), Liberty University School of Law. 
 
Στο όνομα της σεξουαλικής εκπαίδευσης, τα παιδιά βλέπουν άσεμνο υλικό, όπως έχει θεσμοθετηθεί από την Κυβέρνηση, και από το Ανώτατο Δικαστήριο, υλικό που είναι απαράδεκτο να το δείξεις στα παιδιά. 
 
Ένα διαδικτυακό CSE πρόγραμμα για την Αφρικανική νεότητα, που έχει τον τίτλο: 
 
«Ο Κόσμος Ξεκινά με Μένα», λέει προς τα παιδιά, πως η έννοια της σεξουαλικότητας περιλαμβάνει τη στοματική επαφή, την αυτοϊκανοποίηση, και κατόπιν τους λέει πως είναι δική τους επιλογή εάν θέλουν να χάσουν την παρθενία τους. 
Δείχνει φωτογραφίες παιδιών, γυμνών αγοριών και κοριτσιών, σε ποικίλα στάδια ανάπτυξης, και κατόπιν ζητά από τους μαθητές να υποδείξουν τις διαφορές στα ιδιωτικά μέρη του σώματός τους. 
 
Οι γονείς είναι πολύ πιθανόν πως ποτέ δεν θα πληροφορηθούν αυτή τη δραστηριότητα, καθώς γίνεται on-line και μακριά από τα σπίτια.
 
Έχουν παιδιά του Δημοτικού Σχολείου, τόσο μικρά ακόμη και εννέα ετών, που τους διδάσκουν πώς να εφαρμόζουν ένα προφυλακτικό, και έχουν κάποια πλαστικά γεννητικά όργανα, έχουν ακόμη και μικρά κοριτσάκια και τα διδάσκουν πως να τοποθετούν ένα προφυλακτικό στα ανδρικά γεννητικά όργανα, και στα αγόρια πως να βάζουν ένα προφυλακτικό στα γεννητικά όργανα μιας γυναίκας. 
 
Alex Beteta, Familia Importa, Οικογενειακά Θέματα, Γουατεμάλα
Χωρίς να έχουν λάβει γνώση και να έχουν συγκατατεθεί οι γονείς. 
 
Cristine Swarts, Power2parent
 
Η δύναμη στο Γονέα, Νεβάδα. 
Τους δίνουν ενημερωτικά φυλλάδια που διαπραγματεύονται θέματα σεξουαλικών ραντεβού με άλλους μαθητές. 
 
Παραδείγματος χάριν, υπάρχουν δηλώσεις όπως η παρακάτω: Μπορώ να σου βγάλω τη μπλούζα; 
Καίγομαι όταν με ακουμπάς εκεί. 
Να βγάλω το παντελόνι μου; 
 
Katharina Rottweiler, Συντονίστρια Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικής της Ερυθράς Οικογένειας, Μεξικό. 
 
Εδώ που βρισκόμαστε, στη Λατινική Αμερική, έχουμε ακόμη τόσο πολύ φτώχεια. Υπάρχουν κοινότητες που δεν έχουν καθαρό νερό, δεν έχουν ηλεκτρικό, και η προσοχή μας έχει ολοκληρωτικά μετατοπισθεί από αυτές τις βασικές ανάγκες. 
Τα παιδιά λαμβάνουν την ολοκληρωμένη σεξουαλική εκπαίδευση, χωρίς την συγκατάθεση των γονέων, συζητούν και αποδομούν την οικογένεια.
 
 
 
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ 
 
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΟΛΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ" 
 
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΝΟΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ  "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ"
 
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΤΕΘΗΜΕΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ"
 
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ:

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας.

Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.

Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία.

Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

 

1.1    Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

 

1.2.   Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας.

Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα.

Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

 

1.3.   Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

 

1.4.   Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

 

1.5.   Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

 

1.6.   Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου.

 

1.7.   Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

 

1.8.   Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη.

(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό)

Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

 

1.9.   Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

 

1.10.           Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

 

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

 

1.12.           Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

 

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

 

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

 

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας.

Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο.

Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό.

Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά.

Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας Νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών.

Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία.

Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματοςτων γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

 
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
 
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες. 

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για
Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη –
κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.

3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα
βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε
όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει
διευρυμένη πρόσβαση.

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
 


ΠΗΓΗ:
https://vasileiadis-dimitrios.blogspot.com/2021/07/O-POLEMOS-STA-PAIDIA-MAS-%20STAMATHSTE-AMESA-TA-SXOLIKA-PROGRAMMATA-OLOKLHROMENHS-SEXOUALIKHS-EKPAIDEYSHS-EKMAYLIZOYN-TIS-PSIXES-KAI-TA-SOMATA-TOUS-.html?fbclid=IwAR1Q-6DKuXR562HzU4g7kH_Nk589qq4ZS_cNolAx7e_KBWy-ld7mUM-Xp7g

Νεότερη Παλαιότερη