Ο Απόστολος Ζαρμακούπης, υποψήφιος βουλευτής της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, στην εκπομπή "ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ … Ε.ΣΥ.;", με την Αμέρισσα Αποκρεμιώτη. Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑΣ ΖΩΝΗΣ ΣΕ 12 ΜΙΛΙΑ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΞΕΝΩΝ ΑΛΙΕΥΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ. ΚΑΙ ΕΝΩ Η ΕΛΛΑΣ ΒΑΣΕΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΜΑΣ ΣΕ 12 ΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕ. ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΙΚΕ ΜΕ 300 ΝΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ... ΜΗΠΩΣ ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ; ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ; ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ. – ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΜΑΣ ΥΔΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.




ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΉ ΧΏΡΑ ΌΠΩΣ Η ΕΛΛΆΔΑ, ΘΈΛΕΙ ΣΤΑΘΕΡΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΡΉΝΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ, ΌΧΙ ΕΝΤΆΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΉ ΠΛΈΟΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ Η ΝΈΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΊΑΣ ΕΆΝ ΘΈΛΕΙ ΚΆΤΙ ΝΑ ΚΕΡΔΊΣΕΙ. Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΠΡΟΚΑΛΕΊ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊ ΤΗΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΊΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΟΦΌΡΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΕΊ ΜΕ ΜΕΘΌΔΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΉΤΗΣΗΣ ΔΙΕΘΝΏΝ ΣΥΜΒΆΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΏΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΧΑΡΆΞΕΙ ΤΑ ΘΑΛΆΣΣΙΑ ΣΎΝΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΚΑΙ ΌΛΑ ΑΥΤΆ… ΕΠΕΙΔΉ ΕΙΚΆΖΕΙ ΌΤΙ ΟΡΙΣΜΈΝΑ ΘΑΛΆΣΣΙΑ ΟΙΚΌΠΕΔΑ ΈΧΟΥΝ ΦΥΣΙΚΌ ΑΈΡΙΟ Ή ΠΕΤΡΈΛΑΙΟ. Η ΜΕΓΆΛΗ ΙΔΈΑ ΤΗΣ MAVI VATAN ΤΗΣ ΓΑΛΆΖΙΑΣ ΠΑΤΡΊΔΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΥΘΕΊΑ ΑΜΦΙΣΒΉΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΏΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΈΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΏΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΆΣΕΩΝ. ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΘΉΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΆΝΗΣ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΆΦΗ ΜΕΤΑΞΎ ΕΛΛΆΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΊΑΣ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΊΑ ΕΓΓΥΗΤΡΙΏΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ ΤΟ 1923 ΚΑΙ ΒΕΒΑΊΩΣ ΤΗΝ ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΈΝΩΝ ΕΘΝΏΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΊΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΆΛΑΣΣΑΣ Ή ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΟΥ MONTEGO BAY ΤΗΣ JAMAICA Ή ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΆ UNITED NATIONS CONVENTION ON THE LAW OF THE SEA (UNCLOS) ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΆΦΗ ΣΤΙΣ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ ΤΟΥ 1982. ΜΕ ΒΆΣΗ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΉΤΗΤΕΣ ΣΥΝΘΉΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΆΣΕΙΣ Η ΕΛΛΆΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΉΣΕΙ ΟΎΤΕ ΧΙΛΙΟΣΤΌ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΘΆΛΑΣΣΑ.


Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΊ ΣΧΕΔΌΝ ΤΑ ΠΆΝΤΑ ΑΛΛΆ ΤΙ ΑΝΑΦΈΡΕΙ Η ΣΥΝΘΉΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΆΝΗΣ; -ΟΙ ΑΙΡΈΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΊΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΆ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΉΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΙΤΑΛΊΑ Ή ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ ΟΡΊΖΟΝΤΑΙ ΡΗΤΏΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΉΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΆΝΗΣ. ΜΕΤΑΞΎ ΡΌΔΟΥ, ΑΣΤΥΠΆΛΑΙΑΣ, ΤΉΛΟΥ, ΝΙΣΎΡΟΥ, ΧΆΛΚΗΣ, ΚΑΛΎΜΝΟΥ, ΚΩ, ΛΈΡΟΥ ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΝΗΣΙΏΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ. -ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΉΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΆΝΗΣ ΆΡΘΡΟ 6 ΟΡΊΖΕΤΑΙ ΌΤΙ ΤΑ ΘΑΛΆΣΣΙΑ ΌΡΙΑ ΜΕΤΑΞΎ ΝΗΣΙΏΝ Ή ΒΡΑΧΟΝΗΣΊΔΩΝ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΑΠΌΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΌΤΕΡΗ ΤΩΝ 3 ΜΙΛΙΏΝ ΘΑ ΛΑΜΒΆΝΕΤΑΙ ΥΠΌΨΗ Η ΜΈΣΗ ΓΡΑΜΜΉ. -ΣΤΟ ΆΡΘΡΟ 12 ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΌΤΙ ΝΗΣΙΆ Ή ΝΗΣΊΔΕΣ ΣΕ ΑΠΌΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΌΤΕΡΗ ΤΩΝ 3 ΝΑΥΤΙΚΏΝ ΜΙΛΊΩΝ ΠΑΡΑΜΈΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΉ ΚΥΡΙΑΡΧΊΑ, ΠΛΗΝ ΟΡΙΣΜΈΝΩΝ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΩΝ ΌΠΩΣ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ ΌΠΟΥ ΑΠΈΧΕΙ 2,02 ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΉ ΤΟΥΡΚΊΑ.


-ΣΤΟ ΆΡΘΡΟ 13 ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΌΤΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΆ ΛΈΣΒΟ, ΧΊΟ, ΣΆΜΟ ΚΑΙ ΙΚΑΡΊΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ ΓΙΑ ΝΑΥΤΙΚΈΣ ΒΆΣΕΙΣ Ή ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΓΕΡΘΟΎΝ ΟΧΥΡΩΜΑΤΙΚΆ ΈΡΓΑ. ΕΠΊΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΝΑ ΠΕΤΆΕΙ ΜΕ ΠΟΛΕΜΙΚΆ ΑΕΡΟΠΛΆΝΑ ΠΆΝΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ. ΤΟ ΆΡΘΡΟ 15 ΟΡΊΖΕΙ ΌΤΙ Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΠΑΡΑΙΤΕΊΤΑΙ ΥΠΈΡ ΤΗΣ ΙΤΑΛΊΑΣ ΠΑΝΤΌΣ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΊΤΛΟΥ ΓΙΑ 13 ΝΗΣΙΆ, ΝΗΣΊΔΩΝ ΚΑΙ ΒΡΑΧΟΝΗΣΊΔΩΝ ΈΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟΥ. ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΈΝΩΝ ΕΘΝΏΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΊΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΆΛΑΣΣΑΣ Ή ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΟΥ MONTEGO BAY ΤΗΣ JAMAICA Η ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΈΝΩΝ ΕΘΝΏΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΊΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΆΛΑΣΣΑΣ Ή ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΟΥ MONTEGO BAY ΕΠΕΙΔΉ ΥΠΟΓΡΆΦΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΌΛΗ ΤΗΣ JAMAICA MONTEGO BAY ΈΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΉ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΑΛΛΆ ΌΧΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΌΤΙ Η ΚΥΡΙΑΡΧΊΑ ΤΟΥ ΠΑΡΆΚΤΙΟΥ ΚΡΆΤΟΥΣ ΕΚΤΕΊΝΕΤΑΙ, ΠΈΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΉ ΤΟΥ ΕΠΙΚΡΆΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΆ ΤΟΥ ΎΔΑΤΑ ΚΑΙ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΙΚΟΎ ΚΡΆΤΟΥΣ, ΠΕΡΆ ΑΠΌ ΤΑ ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΙΚΆ ΤΟΥ ΎΔΑΤΑ, ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΕΊΜΕΝΗ ΘΑΛΆΣΣΙΑ ΖΏΝΗ ΠΟΥ ΟΡΊΖΕΤΑΙ ΩΣ ΧΩΡΙΚΉ ΘΆΛΑΣΣΑ ΚΆΘΕ ΚΡΆΤΟΣ ΈΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΝΑ ΚΑΘΟΡΊΣΕΙ ΤΟ ΕΎΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΙΚΉΣ ΤΟΥ ΘΆΛΑΣΣΑΣ. ΤΟ ΕΎΡΟΣ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΑ ΔΏΔΕΚΑ ΝΑΥΤΙΚΆ ΜΊΛΙΑ, ΜΕΤΡΟΎΜΕΝΑ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΈΣ ΒΆΣΕΩΣ ΚΑΘΟΡΙΖΌΜΕΝΕΣ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΎΣΑ ΣΎΜΒΑΣΗ. ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΥΘΕΙΏΝ ΓΡΑΜΜΏΝ ΒΆΣΕΩΣ ΔΕΝ ΔΎΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΌΖΕΤΑΙ ΑΠΌ ΈΝΑ ΚΡΆΤΟΣ ΚΑΤΆ ΤΡΌΠΟ ΏΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΌΠΤΕΙ ΤΗ ΧΩΡΙΚΉ ΘΆΛΑΣΣΑ ΆΛΛΟΥ ΚΡΆΤΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΉ ΘΆΛΑΣΣΑ Ή ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΉ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΖΏΝΗ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΑΚΤΈΣ ΔΎΟ ΚΡΑΤΏΝ ΚΕΊΝΤΑΙ ΈΝΑΝΤΙ ΑΛΛΉΛΩΝ Ή ΣΥΝΟΡΕΎΟΥΝ, ΚΑΝΈΝΑ ΑΠΌ ΤΑ ΔΎΟ ΚΡΆΤΗ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΎΤΑΙ, ΕΛΛΕΊΨΕΙ ΑΝΤΙΘΈΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΊΑΣ ΜΕΤΑΞΎ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΕΚΤΕΊΝΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΙΚΉ ΤΟΥ ΘΆΛΑΣΣΑ ΠΈΡΑΝ ΤΗΣ ΜΈΣΗΣ ΓΡΑΜΜΉΣ ΤΗΣ ΟΠΟΊΑΣ ΌΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΊΑ ΒΡΊΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΊΣΗ ΑΠΌΣΤΑΣΗ ΑΠΌ ΤΑ ΕΓΓΎΤΕΡΑ ΣΗΜΕΊΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΏΝ ΒΆΣΕΩΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΟΠΟΊΕΣ ΜΕΤΡΆΤΑΙ ΤΟ ΕΎΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΙΚΉΣ ΘΆΛΑΣΣΑΣ ΚΑΘΕΝΌΣ ΑΠΌ ΤΑ ΔΎΟ ΚΡΆΤΗ. Η ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΔΙΆΤΑΞΗ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΌΖΕΤΑΙ ΌΜΩΣ ΌΠΟΥ ΛΌΓΩ ΙΣΤΟΡΙΚΟΎ ΤΊΤΛΟΥ Ή ΆΛΛΩΝ ΕΙΔΙΚΏΝ ΠΕΡΙΣΤΆΣΕΩΝ ΠΑΡΊΣΤΑΤΑΙ ΑΝΆΓΚΗ ΝΑ ΟΡΙΟΘΕΤΗΘΟΎΝ ΟΙ ΧΩΡΙΚΈΣ ΘΆΛΑΣΣΕΣ ΤΩΝ ΔΎΟ ΚΡΑΤΏΝ ΚΑΤΆ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ ΤΡΌΠΟ.
ΤΟ ΆΡΘΡΟ 19 ΠΑΡΆΓΡΑΦΟΣ 2
Η ΔΙΈΛΕΥΣΗ ΞΈΝΟΥ ΠΛΟΊΟΥ ΘΕΩΡΕΊΤΑΙ ΌΤΙ ΔΙΑΤΑΡΆΣΣΕΙ ΤΗΝ ΕΙΡΉΝΗ, ΤΗΝ ΤΆΞΗ Ή ΤΗΝ ΑΣΦΆΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΆΚΤΙΟΥ ΚΡΆΤΟΥΣ, ΕΆΝ, ΕΥΡΙΣΚΌΜΕΝΟ ΣΤΗ ΧΩΡΙΚΉ ΘΆΛΑΣΣΑ, ΠΡΟΒΕΊ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΚΌΛΟΥΘΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΌΤΗΤΕΣ:
Α) ΣΕ ΚΆΘΕ ΑΠΕΙΛΉ Ή ΧΡΉΣΗ ΒΊΑΣ ΚΑΤΆ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΊΑΣ, ΤΗΣ ΕΔΑΦΙΚΉΣ ΑΚΕΡΑΙΌΤΗΤΑΣ Ή ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΊΑΣ ΤΟΥ ΠΑΡΆΚΤΙΟΥ ΚΡΆΤΟΥΣ, Ή ΚΑΤΆ ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ ΆΛΛΟ ΤΡΌΠΟ ΚΑΤΆ ΠΑΡΑΒΊΑΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΏΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΎΣ ΔΙΚΑΊΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΈΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΆΡΤΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΈΝΩΝ ΕΘΝΏΝ
Β) ΣΕ ΚΆΘΕ ΆΣΚΗΣΗ Ή ΓΥΜΝΆΣΙΑ ΜΕ ΌΠΛΑ ΟΠΟΙΟΥΔΉΠΟΤΕ ΕΊΔΟΥΣ
Κ)ΣΕ ΔΙΕΞΑΓΩΓΉ ΈΡΕΥΝΑΣ Ή ΥΔΡΟΓΡΑΦΙΚΏΝ ΕΡΓΑΣΙΏΝ



ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΊ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ;

ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΈΣ ΌΤΙ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΗΝ ΣΥΝΘΉΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΆΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΎΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΗΝΩΜΈΝΩΝ ΕΘΝΏΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΊΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΆΛΑΣΣΑΣ Ή ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΟΥ MONTEGO BAY ΤΗΣ JAMAICA Η ΕΛΛΆΔΑ ΈΧΕΙ ΞΕΚΆΘΑΡΑ, ΠΛΉΡΩΣ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΜΈΝΑ ΘΑΛΆΣΣΙΑ ΣΎΝΟΡΑ, ΣΑΦΉ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ.
Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΕΊΝΑΙ ΞΕΚΆΘΑΡΑ Ο ΠΑΡΑΒΆΤΗΣ.
ΑΛΛΆ ΓΙΑΤΊ ΌΜΩΣ ΕΊΝΑΙ ΠΑΡΑΒΆΤΗΣ Η ΤΟΥΡΚΊΑ;
Α)Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΓΝΩΡΊΖΟΝΤΑΣ ΌΤΙ ΚΆΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΝΗΣΊ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΝΗΣΊ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ – ΌΠΩΣ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΑΝΑΓΝΩΡΊΖΕΙ – ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΈΧΕΙ ΑΟΖ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΉ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΖΏΝΗ ΚΑΙ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΊΔΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΊΝΕΤΑΙ 200 ΝΑΥΤΙΚΆ ΜΊΛΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΊΤΙΔΑ ΖΏΝΗ.
ΚΑΤΆ ΤΟΥΣ ΤΟΎΡΚΟΥΣ ΈΝΑ ΝΗΣΊ ΌΠΩΣ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ ΜΕ 10,5 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΆ ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΈΚΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΠΈΧΕΙ 2,02 ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΉ ΤΟΥΡΚΊΑ ΚΑΙ 580 ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΈΧΕΙ ΑΟΖ ΔΙΕΚΔΙΚΏΝΤΑΣ 40 ΧΙΛΙΆΔΕΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΆ ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ.
ΤΟ ΕΠΙΧΕΊΡΗΜΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΊΑΣ ΕΝΏ ΈΧΕΙ ΛΟΓΙΚΉ, ΑΠΑΝΤΆΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΈΝΩΝ ΕΘΝΏΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΊΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΆΛΑΣΣΑΣ, ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΈΧΕΙ ΑΟΖ, ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΝΗΣΙΆ.
Β)Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΊ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΊΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΏΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΙΤΑΛΊΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ – ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΉΣΩΝ – ΑΛΛΆ Η ΣΥΝΘΉΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΆΝΗΣ ΕΊΝΑΙ ΕΠΊΣΗΣ ΞΕΚΆΘΑΡΗ.
Γ)Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΌΤΙ Η ΕΛΛΆΔΑ ΠΑΡΑΒΙΆΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΘΉΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΆΝΗΣ ΚΑΘΏΣ ΈΧΕΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΠΟΙΉΣΕΙ ΠΟΛΛΆ ΝΗΣΙΆ ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΌ ΑΙΓΑΊΟ.
ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΑΛΉΘΕΙΑ, ΈΧΕΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΕΊ Η ΣΥΝΘΉΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΆΝΗΣ ΑΛΛΆ ΜΠΟΡΕΊ Η ΕΛΛΆΔΑ ΝΑ ΈΧΕΙ ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΆ ΕΠΙΘΕΤΙΚΉ ΚΑΙ ΘΡΑΣΎΤΑΤΗ ΤΟΥΡΚΊΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΆΡΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΆ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΆ ΜΈΤΡΑ;
Δ)Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΘΈΤΕΙ ΕΠΊΣΗΣ ΘΈΜΑ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΊΔΑΣ, Η ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΊΔΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΆ ΕΊΝΑΙ Η ΝΟΗΤΉ ΈΚΤΑΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΉ ΈΩΣ ΚΑΙ 200 ΝΑΥΤΙΚΆ ΜΊΛΙΑ – Η ΝΟΜΙΚΉ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΊΔΑ ΕΚΤΕΊΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ – ΚΑΙ ΚΑΛΎΠΤΕΙ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΉ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΉ ΓΗ.
ΑΥΤΌ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΌΤΙ ΈΝΑ ΝΗΣΊ ΈΧΕΙ ΑΟΖ ΚΑΙ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΊΔΑ, ΣΕ ΑΝΤΊΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΧΕΊΡΗΜΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΊΑΣ ΌΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΤΑ ΝΗΣΙΆ ΑΟΖ ΚΑΙ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΊΔΑ.
Ε)Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΘΕΩΡΕΊ ΌΤΙ Η ΕΛΛΆΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΕΚΤΕΊΝΕΙ ΤΑ ΧΩΡΙΚΆ ΤΗΣ ΎΔΑΤΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΊΟ ΣΤΑ 12 ΝΑΥΤΙΚΆ ΜΊΛΙΑ ΑΠΌ 6 ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΏΡΑ ΓΙΑΤΊ ΤΌΤΕ ΤΟ 90% ΤΗΣ ΑΟΖ ΤΟΥ ΑΙΓΑΊΟΥ ΘΑ ΑΝΉΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ.
ΤΟ ΑΙΓΑΊΟ ΠΈΛΑΓΟΣ ΩΣ ΑΡΧΙΠΈΛΑΓΟΣ ΔΊΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΕΠΈΚΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΏΝ ΥΔΆΤΩΝ ΣΤΑ 12 ΝΑΥΤΙΚΆ ΜΊΛΙΑ ΑΛΛΆ ΜΈΧΡΙ ΤΏΡΑ Η ΕΛΛΆΔΑ ΔΕΝ ΤΟ ΈΧΕΙ ΠΡΆΞΕΙ ΌΧΙ ΑΠΌ ΦΌΒΟ ΌΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΘΕΩΡΕΊ Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΛΌΓΟΥΣ ΙΣΟΝΟΜΊΑΣ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ ΕΊΝΑΙ ΑΙΤΊΑ ΠΟΛΈΜΟΥ Η ΕΠΈΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΏΝ ΥΔΆΤΩΝ ΣΤΑ 12 ΝΑΥΤΙΚΆ ΜΊΛΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΊΟ, ΑΛΛΆ ΕΊΝΑΙ ΝΌΜΙΜΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ.
ΩΣΤΌΣΟ ΕΊΝΑΙ ΟΡΘΌ ΤΟ ΕΠΙΧΕΊΡΗΜΑ ΌΤΙ ΕΠΈΚΤΑΣΗ ΣΤΑ 12 ΜΊΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΊΟ ΘΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΉΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΉΡΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΌ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΊΑΣ ΑΠΌ ΤΟ ΑΙΓΑΊΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΊ ΘΆΛΑΣΣΑ ΤΩΝ ΝΉΣΩΝ.
ΣΤ)ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΊΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΊΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΈΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΆΛΕΣ ΔΥΝΆΜΕΙΣ Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΕΣΧΆΤΩΣ ΕΠΙΚΑΛΕΊΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΆ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ 7 ΑΠΟΦΆΣΕΙΣ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΛΆΒΕΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΈΣ ΔΙΚΑΣΤΉΡΙΟ ΤΗΣ ΧΆΓΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΌΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΌ ΑΟΖ ΌΤΑΝ ΠΑΡΕΥΡΊΣΚΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΎ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΏΝ ΑΚΤΏΝ ΈΝΑ ΝΗΣΊ ΛΑΜΒΆΝΟΝΤΑΙ ΥΠΌΨΗ ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΈΣ ΑΚΤΈΣ, ΌΧΙ Η ΝΗΣΙΩΤΙΚΉ ΑΚΤΉ (Π.Χ. ΡΟΥΜΑΝΊΑ – ΟΥΚΡΑΝΊΑ, ΜΆΛΤΑ – ΛΙΒΎΗ, ΕΡΥΘΡΑΊΑ – ΥΕΜΈΝΗ, ΓΑΛΛΊΑ – ΒΡΕΤΑΝΊΑ Κ.Α.).
ΕΝΏ ΕΊΝΑΙ ΑΛΉΘΕΙΑ ΌΤΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΈΣ ΔΙΚΑΣΤΉΡΙΟ ΤΗΣ ΧΆΓΗΣ ΈΧΕΙ ΛΆΒΕΙ ΤΈΤΟΙΕΣ ΑΠΟΦΆΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΌΧΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ ΚΑΙ ΙΣΌΤΗΤΑ, ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΊΖΕΙ ΌΤΙ ΕΆΝ Η ΕΛΛΆΔΑ ΠΡΟΣΦΎΓΕΙ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΈΣ ΔΙΚΑΣΤΉΡΙΟ ΤΗΣ ΧΆΓΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΊ ΣΕ ΠΟΛΛΆ.
Η ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΈΝΩΝ ΕΘΝΏΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΊΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΆΛΑΣΣΑΣ Ή ΣΎΜΒΑΣΗ ΤΟΥ MONTEGO BAY ΤΗΣ JAMAICA ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΉ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΈΣ ΘΈΣΕΙΣ ΠΛΗΝ ΊΣΩΣ ΤΗΣ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗΣ ΕΝΌΣ ΝΗΣΙΟΎ ΌΠΩΣ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ ΠΟΥ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ 2,02 ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ ΚΑΙ 580 ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΉ ΕΛΛΆΔΑ.




ΤΟ ΒΑΣΙΚΌ ΕΡΏΤΗΜΑ ΛΟΙΠΌΝ ΕΊΝΑΙ ΤΙ ΘΈΛΕΙ ΔΙΑΚΑΏΣ Η ΤΟΥΡΚΊΑ;
ΘΈΛΕΙ ΤΗΝ ΑΟΖ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟΥ, ΌΧΙ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ;
ΘΈΛΕΙ ΤΗΝ ΑΟΖ ΤΗΣ ΚΡΉΤΗΣ Ή ΜΈΡΟΣ ΤΗΣ ΑΟΖ ΤΗΣ ΚΡΉΤΗΣ ΌΠΩΣ ΦΆΝΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΊΑ ΤΟΥΡΚΊΑΣ ΚΑΙ ΛΙΒΎΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΊ ΑΠΌ ΤΟΝ ΟΗΕ.
ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΤΑΚΤΙΚΉ GUNBOAT DIPLOMACY ΔΗΛΑΔΉ ΔΙΠΛΩΜΑΤΊΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΟΦΌΡΩΝ – ΕΊΔΟΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΎ ΠΛΟΊΟΥ – ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΎΠΡΟ ΤΗΝ ΟΠΟΊΑ ΧΩΡΊΖΕΙ ΣΕ ΒΌΡΕΙΑ ΚΑΙ ΝΌΤΙΑ ΚΎΠΡΟΣ.
ΟΡΙΣΜΈΝΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΟΥΝ ΌΤΙ Η ΕΛΛΆΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΉΣΕΙ ΚΑΜΊΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΆΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ ΕΊΝΑΙ Ο ΤΑΡΑΞΊΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΉΣ ΜΕΣΟΓΕΊΟΥ, ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΝΈΝΑ ΝΌΗΜΑ ΜΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΆΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΕΊΝΑΙ ΝΟΜΙΚΆ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΈΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ.


Η ΕΛΛΆΔΑ ΥΠΌ ΜΙΑ ΠΟΛΎ ΑΥΣΤΗΡΉ ΠΡΟΣΈΓΓΙΣΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΝΈΝΑ ΛΌΓΟ ΝΑ ΈΡΘΕΙ ΣΕ ΔΙΆΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ.
ΌΤΙ ΚΑΤΈΧΕΙ ΈΧΟΥΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΊ ΜΕ ΔΙΕΘΝΕΊΣ ΣΥΜΒΆΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΉΚΕΣ.
Η ΕΛΛΆΔΑ ΕΊΝΑΙ ΝΟΜΙΚΆ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΈΝΗ.
ΌΜΩΣ Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΠΡΟΚΑΛΕΊ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΊ… ΌΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΆΕΙ ΣΕ ΠΌΛΕΜΟ ΑΛΛΆ ΌΛΗ ΑΥΤΉ Η ΈΝΤΑΣΗ ΔΕΝ ΒΟΗΘΆΕΙ ΟΎΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ, ΟΎΤΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ.


ΠΗΓΗ..





ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ. - ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

Το πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων κυρίαρχων Ελλήνων. Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις – Ε.ΣΥ.».

Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ. Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ. Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

ΣΕΛΙΔΑ 1 από 40
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (€2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
ΣΕΛΙΔΑ 2 από 40

2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

Ο Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION», World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

ΣΕΛΙΔΑ 3 από 40
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλείων, στα οποία κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
ΣΕΛΙΔΑ 4 από 40
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

ΣΕΛΙΔΑ 5 από 40
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΣΕΛΙΔΑ 6 από 40

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του ΥπουργείουΣΕΛΙΔΑ 7 από 40
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, ΣΕΛΙΔΑ 8 από 40
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40  δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

ΣΕΛΙΔΑ 10 από 40
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

14.0 ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

14.1. Πάγια θέση της Πολιτείας είναι ότι για να έχεις ειρήνη πρέπει να είσαι πάντα έτοιμος για πόλεμο.
14.2. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει τις ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας παράγοντες ασφάλειας, ευημερίας και προόδου του Ελληνικού Έθνους.
14.3. Οι ένοπλες δυνάμεις θα ενισχυθούν και στους τρεις κλάδους τους και στον στρατό ξηράς και στο ναυτικό και στην αεροπορία με τα πιο σύγχρονα οπλικά συστήματα. Θα δοθεί προτεραιότητα στην κατασκευή των ανωτέρων οπλικών συστημάτων σε κατασκευαστικές μονάδες αμιγώς ελληνικές.
14.4. Θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία στα σύνορα, τόσο στην Ηπειρωτική Ελλάδα όσο και στα νησιά. Όλες οι περιοχές θα επανδρωθούν με υπερσύγχρονες μονάδες παρακολούθησης και άμεσης παρέμβασης τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε εξοπλισμό.
14.5. Ιδιαίτερη φροντίδα θα τηρηθεί για τη σίτιση και διαμονή στα στρατόπεδα. Θα τηρούνται υψηλές προδιαγραφές διαβίωσης γιατί οι ένοπλες δυνάμεις είναι πολύτιμες για την πολιτεία.
14.6. Τα κέντρα εκπαίδευσης και εξάσκησης θα είναι υψηλών τεχνικών προδιαγραφών και θα ακολουθούν αυστηρό πρόγραμμα εξάσκησης και ετοιμότητας άμεσης ανάγκης στη ξηρά, στη θάλασσα και στον αέρα.
14.7. Θα αξιοποιηθεί διεθνώς κάθε δυνατή συνεργασία, που μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη προς την επίτευξη αυτού του σκοπού. Θα δοθεί προτεραιότητα εφαρμογής καινοτόμων τεχνολογιών ΣΕΛΙΔΑ 28 από 40  Ελλήνων επιστημόνων και εφευρετών, που είναι προσαρμοσμένες στην γεωγραφική μορφολογία του Ελληνικού χώρου.
14.8. Θα σταματήσει η διαρροή των καινοτόμων αυτών εφευρέσεων προς ξένα προς το ελληνικό κράτος κέντρα εφαρμογής και θα εφαρμόζονται και εξελίσσονται μόνο από ελληνικά εργοστάσια σε συνεργασία με τις ένοπλες δυνάμεις.
14.9. Με απόλυτο σεβασμό η Πολιτεία έναντι αυτών που υπηρετούν το μέγιστο καθήκον της ασφάλειας της χώρας μας, τους διασφαλίζει ώστε να μην έχουν καμία αναστολή και εμπόδιο στην εκτέλεση του καθήκοντός τους.
14.10. Η Πολιτεία θα τους εξασφαλίσει μισθολογικά, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά, ώστε απερίσπαστοι να εκτελούν το χρέος τους προς την πατρίδα.
14.11. Η γνώση τους και εμπειρία τους είναι χρήσιμη και απαραίτητη και ως τέτοια πρέπει να μεταφέρεται στους νεότερους αξιωματικούς υπαξιωματικούς και οπλίτες των ενόπλων δυνάμεων.
14.12. Η εκπαίδευση όλων των υπηρετούντων στις ένοπλες δυνάμεις θα είναι ύψιστης ποιότητος, καθώς επίσης θα γίνει αναβάθμιση σε όλες τις εγκαταστάσεις των ενόπλων δυνάμεων με απόλυτο σεβασμό για το έργο που έχουν αναλάβει.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

1.0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

1.1. Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί το Υπουργείο Εξωτερικών και τις Διπλωματικές Υπηρεσίες ως κρισιμότατο κλάδο υπηρεσίας προς το Κράτος. Είναι αναγκαίο να γίνει ανασύνταξη, αναβάθμιση και ανασυγκρότηση όλων των υπηρεσιών του κλάδου.
1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.
1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.
1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.
1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.
1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.
1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας.
1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.
1.10. Όπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.

20.0 ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

20.1. Αποτελούν Εθνικό παράγοντα ασφαλείας, εσωτερικό και εξωτερικό.
20.2. Οι μυστικές υπηρεσίες θα εργάζονται αποκλειστικά προς όφελος και εξυπηρέτηση του Ελληνικού Έθνους και κανενός άλλου.
20.3. Οι μυστικές υπηρεσίες έχουν επιφορτιστεί ένα τεράστιο έργο, που είναι άκρως κρίσιμο για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους μας.
20.4. Η Πολιτεία θα εξοπλίσει και θα εξασφαλίσει με όλα τα υπερσύχρονα μέσα την υπηρεσία της Εθνικής Ασφαλείας.
20.5. Θα παράσχει κάθε υλικοτεχνική υποδομή, ανεξάρτητες πηγές πληροφοριών και προσέγγισης από δορυφορικές εγκαταστάσεις μόνο Ελληνικές και συστήματα υποβοήθησης του έργου τους.
20.6. Μισθολογικά θα είναι πλήρως καλυμμένοι για να προσφέρουν τις άκρως απαραίτητες – χρήσιμες υπηρεσίες τους προς την Πολιτεία.

https://artemis-sorras.gr/


ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ...

Ε.Σ.Υ ΠΑΡΕΛΙΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2661094391

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. 1. ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr 2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr 3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr 4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr 5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr ======================= ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΜΚΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ- Ε.ΣΥ." http://alfeiospotamos.gr/?p=11184 ======================= ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ: http://alfeiospotamos.gr/?p=17627 ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ: http://alfeiospotamos.gr/?p=17647 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ: http://alfeiospotamos.gr/?p=18373 ======================= ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINKS http://energoi-ellhnes.blogspot.gr/ http://alfeiospotamos.gr/ http://alfeiospotamos.blogspot.gr/ http://spametadesma.blogspot.gr/ http://sorraskerkyra.blogspot.gr/ http://sorrasgegonota.wordpress.com/ ======================= ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ πρώην ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» . http://alfeiospotamos.gr/?p=10768 ======================= ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ: https://www.google.com/maps/d/u/0/vie... ========================== GOOGLE plus: https://plus.google.com/+artemiossorr...

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://politikosforeas.e-sy.gr/

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://e-sy.gr/

ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/

600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: http://600dis.oramaellas.gr/

50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: http://www.endcyprusdebt.com/

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr/

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 100 ΔΙΣ Τ.Χ.Σ.: http://txs.oramaellas.gr/

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: https://ypomnima.artemis-sorras.gr/
ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ- Ε.ΣΥ.» http://alfeiospotamos.gr/?p=11184

https://www.youtube.com/watch?v=cW0otbgwLUU&t=4s

https://www.youtube.com/watch?v=KJtkkqHhtng

https://www.youtube.com/watch?v=oKWRJdroFoI



ΠΗΓΗ: https://philoksenos.blogspot.com/2021/04/blog-post_4.html?fbclid=IwAR2W2Dg3Qh1mGGVRe7bTaDxUiJszw1kGooCZct7nwoBywdBYrvIcGm4NvqE
Νεότερη Παλαιότερη